Ciutadans i entitats reparteixen il·lusió entre els nens ingressats al Parc Taulí amb regals i accions solidàries durant les festes de Nadal

Divendres 03/01/2014
  • Per segon any consecutiu, treballadors d'Endesa Catalunya Divisió Oriental juntament amb les empreses col·laboradores Electricitat Marcet S.L., Instavi, Miraelectric i Ordenació Forestas, S.L. han recaptat fons de forma voluntària entre els companys i han adquirit joguines, part de les quals han donat al Taulí per tal que siguin repartides entre els nens hospitalitzats el dia de Reis
  • Entitats i particulars han fet aportacions diverses per solidaritzar-se i donar recolzament als nens ingressats durant aquestes festes a l'Hospital de Sabadell

Un grup de treballadors de l'empresa Endesa Catalunya Divisió Oriental, en representació dels seus companys i de les empreses col·laboradores Electricitat Marcet S.L., Instavi, Miraelectric i Ordenació Forestas, S.L., van lliurat ahir un lot de joguines destinades als nens i nenes hospitalitzats a la planta pediàtrica de l'Hospital de Sabadell. Aquest any degut a l'ampliació del projecte a tota la divisió oriental d'Endesa, i la participació d'empreses col·laboradores, també faran donació de joguines a l'Associació AFANOC per als nens amb càncer de ‘La casa dels XUKLIS' i als nens de ‘Aldees Infantils SOS de Catalunya'. Els treballadors han estat rebuts per la directora clínica del Centre d'Atenció a la Dona i l'Infant (CADI), Pepi Rivera, les gestores assistencials de pediatria, Magda Daví i Marta Tamame, el director tècnic del Centre Integral de Serveis Comuns (CISC), Lluís Siñol i el tècnic del CISC, Jonathan Ortiz.

Aquesta acció solidària va tenir lloc per primera vegada al Nadal del 2012 i va ser una iniciativa dels treballadors d'Endesa de Sabadell amb la col·laboració del CISC i gestionada pel cap de Seguretat i Mediambient del Parc Taulí, Gabriel Ochoa.

Aquest Nadal 2013 els treballadors d'Endesa Catalunya Divisió Oriental han recollit fons de forma voluntària i juntament amb les aportacions de les empreses col·laboradores per poder adquirir les joguines que es lliuraran coincidint amb l'arribada dels Reis Mags a la ciutat. Els nens hospitalitzats al Parc Taulí rebran la visita de Ses Majestats a les seves habitacions.

Ciutadans anònims i entitats de la ciutat reparteixen il·lusió entre els nens hospitalitzats Els nens hospitalitzats a la segona planta de l'Hospital de Sabadell han rebut diverses visites durant aquests dies de festes nadalenques.

Representants de l'Obra Social de la Caixa van fer el lliurament de joguines, el passat 9 de desembre, a l'aula escolar de Pediatria. Igual que en les campanyes anteriors, les joguines que “la Caixa” regala són bàsicament lúdiques i educatives, funcionen gaire bé totes sense piles i no son bèl·liques.

Els jugadors del primer equip del Centre d'Esports Sabadell ens van visitar el 18 de desembre al matí per portar regals als nens i nenes ingressats. Acompanyats del president Joan Soteras i de membres de la directiva del club, els futbolistes arlequinats van animar els infants i les seves famílies a superar les seves malalties per sortir aviat de l'hospital. Els nens i nenes van gaudir de la visita del seus ídols i dels regals lliurats gràcies a la col·laboració de El Corte Inglés.

El 21 de desembre passat Baricentro va dur a terme la seva campanya 'Pare Noel Solidari', es tractava d'anar a la porta 5 de Baricentro, amb una disfressa o un barret de Santa Claus, per fer-se una foto solidària. Per cada persona que va participar Baricentro va donar 2 € al àmbit pediàtric de l'Hospital de Sabadell. La recaptació per aquesta campanya ha estat de 2.000 €. D'altra banda aquest Nadal Baricentro ha donat els globus i els caramels per a la cavalcada de Reis de la planta pediàtrica i ha portat a terme un taller de manualitats a la mateixa planta.

Aquest Nadal podem visitar un pessebre-diorama a la planta pediàtrica del Taulí, gràcies a la donació de Carlos Eduardo Rendon, portalliteres d'Urgències. Des de fa quatre anys, el Carlos participa en l'exposició de diorames de l'Agrupació de Pessebristes de Sabadell, i aquest any ha fet donació al Taulí del diorama amb el qual va participar-hi l'any passat.

L'Auditori Taulí nou es va omplir la tarda del dijous, 19 de desembre, dels alumnes del CEIP Samuntada que van oferir un concert de Nadal amb la presència dels seus familiars i dels nens hospitalitzats a la planta pediàtrica del Parc Taulí. El públic assistent va gaudir de les nadales cantades pels alumnes dels diferents cursos de l'escola.

D'altra banda, avui mateix l'Ambaixador Reial ha recollit les cartes dels nens ingressats destinades als Reis Mags i ha desitjat salut i felicitat a nens i familiars. Aquesta activitat ha estat organitzada per Sabadell Comerç Centre amb la col·laboració de la Fundació Gas Natural Fenosa. A aquest acte han assistit el president de Sabadell Comerç Centre, Josep M. Porta, el gerent de Sabadell Comerç Centre, Jordi Obradors i el director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà. Tots ells han estat rebuts pel president de la Corporació Sanitària Parc Taulí, Modesto Custodio i per la directora clínica del Centre d'Atenció a la Dona i a l'Infant, Pepi Rivera.

Per a més informació, podeu contactar amb
Gabinet de Comunicació Parc Taulí

ccc@tauli.cat – Tel directe: 937 458 380