A partir del 7 de juliol, decau el conveni del sector

Dimecres 26/06/2013

(Barcelona, 26 de juny)-. La Unió Catalana d'Hospitals, el Consorci de Salut i Social de Catalunya i l'Associació Catalana d'Entitats de Salut (ACES) han celebrat aquest matí una reunió plenària en la qual han participat les direccions generals/gerències i els responsables de recursos humans de les entitats associades per tal de valorar la situació generada pel rebuig a la proposta de mediació del Conveni de la Sanitat Concertada que va efectuar el Departament d'Empresa i Ocupació.

La impossibilitat d'arribar a acords durant quatre anys i la no acceptació de la proposta del mediador deixarà les entitats del sector sense conveni a partir del 7 de juliol. Aquesta situació afecta 50.000 treballadors (àmbit hospitalari, sociosanitari, atenció primària i salut mental), les condicions laborals dels quals a partir de la data esmentada hauran de ser tractades a cada centre i, en cas de no arribar a un acord, les empreses podran aplicar unilateralment les mesures necessàries per garantir l'estabilitat pressupostària.

Les patronals lamenten que les informacions interessades i parcials hagin generat una situació d'incertesa que en res beneficia la majoria dels professionals, en particular, i les institucions del sector salut, en general.

IHF 2017 - Full memberCreu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdica Acreditada. Veure més informació DNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001
Data última actualització: 17/12/2017