Dotze membres de La Unió entre els 20 millors centres espanyols

Del 28/10/2005 al 16/07/2006
Tres centres adscrits a La Unió han estat guardonats dins el TOP 20 particular monogràfic especialitzat en obstetrícia
Fotografia de l'article publicat a Expansión, amb data de 28 d'octubre de 2005, sobre els Top 20
Barcelona, 28 d'octubre de 2005.- Dotze associats a la Unió han estat seleccionats en el TOP 20 HOSPITALS 2005 espanyols, la classificació que des de fa 6 anys confecciona IASIST una empresa especialitzada en gestió de la informació sanitària. L'avaluació es fa en virtut de la qualitat de l'assistència com en l'eficiència de gestió de recursos.

Els centres de La Unió premiats per categories són els següents:

• Agrupació Sanitària Sant Joan de Déu - Hospital Clínic de Barcelona en la categoria de Grans Hospitals Docents.
  • L'Hospital de Sabadell - Corporació Sanitària Parc Taulí i l'Hospital Mútua de Terrassa en la categoria d'Hospitals Docents.
  • La Clínica Plató - Fundació Privada; l' Hospital de Palamós i la Fundació Pública de Sant Pau i Santa Tecla de Tarragona en la Categoria d'Hospitals Generals mitjans
  • L'Hospital comarcal de Sant Bernabé com a Hospital General Petit.

A més cal fer menció que tres membres de la Unió, concretament l' Hospital de l'Esperit Sant; l'Hospital de Campdevànol i l' Hospital General de Vic han estat premiats en el TOP 20 particular monogràfic d'aquest any que es dedicava als serveis d'obstetrícia.

La Unió felicita els seus associats guardonats i remarca que molts d'aquests repeteixen en la classificació. L'Agrupació Sanitària Sant Joan de Déu - Hospital Clínic de Barcelona ha estat inclosa en les cinc edicions anteriors del TOP 20 i la Corporació Sanitària Parc Taulí hi ha aparegut quatre cops.

La Unió és l'associació empresarial de referència de les entitats sanitàries i socials concertades de Catalunya, amb més de noranta associats. Entre els seus objectius principals està assegurar, mitjançant la gestió empresarial eficient i un servei de qualitat, la sostenibilitat econòmica de les entitats prestadores de serveis sanitaris i socials, tant en el sector públic com en el privat.

València, 333
IHF 2017 - Full memberCreu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdica Acreditada. Veure més informació DNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001
Data última actualització: 18/10/2017