La dignitat de Catalunya

Del 30/11/2009 al 09/12/2011

La Unió Catalana d'Hospitals com a associació empresarial que representa més d'un centenar d'entitats sanitàries i socials al nostre país es vol sumar a l'editorial “La dignitat de Catalunya” en defensa de l'Estatut, publicada pels 12 diaris catalans el passat 26 de novembre. Adherint-nos al pacte, volem donar suport a les iniciatives que la societat civil catalana pugui articular en defensa de la nostra identitat, millora de l'autogovern, millora de les infraestructures, i obtenció d'un finançament just i imprescindible per a la sostenibilitat d'un model sanitari i social propi, universal i de qualitat del que Catalunya ha estat referent.

Sobre la Unió Catalana d'Hospitals
La Unió és una associació empresarial d'entitats sanitàries i socials que tenen com a element comú la prestació de serveis sanitaris i socials als ciutadans, posant a la seva disposició els recursos patrimonials, humans i tecnològics per tal de garantir una assistència de màxima qualitat i eficiència. Aquestes entitats defensen un model sanitari i social públic participat per la societat civil sobre la base de l'autonomia de gestió empresarial. Actualment, les entitats associades a La Unió donen feina a més de 40.500 treballadors.

Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdica Acreditada. Veure més informació DNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001
Data última actualització: 20/07/2018