La Unió Catalana d’Hospitals, guardonada amb la Creu de Sant Jordi

Del 13/04/2010 al 21/04/2012

Barcelona, 13/04/10.- La Generalitat de Catalunya ha acordat avui atorgar la distinció de la Creu de Sant Jordi a La Unió com a reconeixement a la trajectòria de l'associació empresarial i de les entitats associades. Actualment, La Unió està formada per 109 entitats sanitàries i socials que aglutinen més de 380 centres i que generen més de 45.000 llocs de treball.

Amb 35 anys de vida, les entitats associades a La Unió tenen com a element comú la prestació de serveis sanitaris i socials als ciutadans, posant a la seva disposició els recursos patrimonials, humans i tecnològics per tal de garantir una assistència de màxima qualitat i eficiència. Aquestes entitats defensen un model sanitari i social públic participat per la societat civil sobre la base de l'autonomia de gestió empresarial.

La Creu de Sant Jordi és un dels màxims reconeixements que pot rebre una persona o entitat per part de la Generalitat de Catalunya. La distinció es va crear el 1981 per distingir les persones naturals o jurídiques que, pels seus mèrits, hagin prestat serveis destacats a Catalunya.

L'acte de lliurament del guardó tindrà lloc el proper 21 d'abril, a les 19 hores, al Saló Sant Jordi del Palau de la Generalitat de Catalunya.

Data última actualització: 27/03/2024