El conflicte és un fet intrínsec a totes les organitzacions i a la societat en general, no obstant existeixen mesures i eines que permeten prevenir-lo així com tractar la gestió del mateix quan ja s'ha produït.
Conèixer i comprendre l'estructura del conflicte i com les persones reaccionen en situacions conflictives és clau per tal de poder gestionar-les. Només sabent com es desenvolupa i com es viu, podem saber quina de totes les possibilitats que tenim per gestionar-lo és la millor.
En aquesta jornada, orientada a les persones que treballen a l'àrea d'atenció a l'usuari, els seus equips i qualsevol persona que tracti professionalment amb usuaris i les seves famílies, els assistents podran desplegar habilitats mitjançant casos pràctics elaborats per la SCMS (Societat Catalana de Mediació en Salut), dinàmiques per tal d'avançar-se tant a conflictes futurs com als que ja tenen identificats a les organitzacions de salut i social.
Aquesta jornada presencial va adreçada a les persones responsables de l'Àrea d'atenció a l'usuari, els seus equips i qualsevol persona que tracti professionalment amb usuaris i les seves famílies.
CICLE DE FORMACIÓ DE DIÀLEG SOCIAL I NEGOCIACIÓ COL·LECTIVA
SESSIÓ PRESENCIAL