La Unió ofereix una sessió sobre relacions laborals i l’esforç del sector sanitari concertat

Dijous 26/06/2014

La Unió organitza una sessió formativa per a periodistes el proper dilluns 30 de juny, a les 14 h, amb l'objectiu de fer una posada al dia de conceptes que se situen al centre del debat sanitari, derivats dels nous escenaris i compromisos. S'adreça als professionals de la informació que, tant des d'una visió social com econòmica o especialitzada, segueixen els temes vinculats a la sanitat.

En aquesta iniciativa es difondran continguts que es tractaran des d'un punt de vista expert, però adaptats als paràmetres conceptuals i de llenguatge més comuns difosos entre l'opinió pública.

Dilluns, 30 de juny, a la seu de La Unió (Carrer Bruc, 72 1r, 08009 Barcelona)

• 14.00 h Presentació i benvingudaDra. Helena Ris, directora general de La Unió.
  • 14.15-14.45 h Les relacions laborals al sector sanitariXavier Baro, director d'organització i relacions laborals de La Unió.
  • 14.45-15.15 h L'esforç del sector sanitari concertatJosep Fusté, director d'anàlisi econòmica, estudis i prospectiva de La Unió.

Durant la sessió s'oferirà un refrigeri.
És necessari confirmar assistència
(93 285 19 19 - 610 20 54 85).

Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdica Acreditada. Veure més informació DNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001
Data última actualització: 23/02/2018