US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

La importància de professionalitzar la comunicació en les organitzacions

La importància de professionalitzar la comunicació en les organitzacions

conclusions jornada comunicació

Les conclusions de la I Jornada de Comunicació Estratègica de La Unió van anar a càrrec d'Albert Roura, vicepresident de DIRCOM Catalunya i director de comunicació i mecenatge del Palau de la Música. Helena Ris va fer referència a les paraules d'Olga Pané sobre la dificultat de traslladar la realitat del què està passant en el si de les entitats sanitàries i socials i va subratllar la importància del responsable de comunicació en aquesta tasca.

Albert Roura va posar l'accent en la necessitat que les organitzacions professionalitzin la gestió de la comunicació, és a dir, que permetin que professionals especialitzats participin en l'estratègia de l'entitat. També es va referir a què la comunicació va més enllà de l'estricta relació de l'organització amb els mitjans de comunicació i la va vincular a la marca (el marketing, les campanyes de publicitat, els call centers, la comunicació interna, etc.). Va afegir que avui en dia les entitats i les marques tenen la necessitat de comunicar perquè sinó no existeixen.

roura jornada comunicació

Roura va destacar la importància de la comunicació en l'estratègia de les organitzacions i per tant cal treballar amb una visió més enllà de les situacions de crisi. També es va referir al fet que la no-comunicació també és una manera de comunicar.

Per acabar, Albert Roura va apel·lar al sentit comú a l'hora de comunicar i a tenir en compte que existeixen moltes eines a l'abast que cal posar al servei del missatge, d'allò que es vol transmetre.

Albert Roura, vicepresident de DIRCOM Catalunya i Director de comunicació i mecenatge del Palau de la Música. S'ocupa de la relació amb les empreses i amb les institucions que garanteixen l'activitat del Palau i també s'encarrega de dirigir la relació amb els mitjans de comunicació i la imatge pública de la institució.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 30/05/2025