US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

Controlar i objectivar la informació

Controlar i objectivar la informació

carmen lara Carmen Lara, del Departament de comunicació de Bayer, va començar la seva intervenció diferenciant la comunicació de la publicitat. Va explicar que aquesta última és unidireccional i el seu objectiu és generar consum, mentre que la comunicació és un procés bidireccional que té la finalitat de canviar percepcions i generar opinió.

Tot seguit, es va centrar en la comunicació en el sector salut i va posar en relleu que es tracta d'un àmbit que té un gran impacte social. Amb relació a aquest aspecte, Lara va assenyalar que, actualment, els mitjans han adquirit un paper com a prescriptors de salut, per la seva gran capacitat d'influència entre la població en general. Per aquesta raó, va subratllar, és necessari un seguiment i objectivació de la informació.

Així mateix, es va servir de l'exemple de la campanya de sensibilització per a donar a conèixer la píndola anticonceptiva a la societat duta a terme per Bayer, per destacar l'important rol que juguen els mitjans de comunicació en els canvis d'actitud i la millora de la salut de la població.

Finalment, va fer referència al fet que Internet ha canviat el panorama comunicatiu i s'ha produït una multiplicació dels canals amb els diferents avantatges i inconvenients que això comporta. En aquest sentit, va apuntar com a aspectes positius d'Internet, la instantaneïtat i el fet de permetre la interacció amb un gran nombre d'interlocutors, i com a desavantatges, la saturació d'informació, l'anomenada “infoxicació”.

Podeu accedir a la presentació de Carmen Lara, del Departament de comunicació de Bayer.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 13/05/2025