US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

La coherència de la identitat corporativa

La coherència de la identitat corporativa

MútuaTerrassa ha anat creixent i transformant-se en funció de les necessitats de la població. Darrere aquest procés, segons va explicar Esteve Picola, director general de la mútua, hi ha un esforç per definir, potenciar i renovar la visió, els valors i la identitat de la institució.

En aquest sentit, MútuaTerrassa va fer un estudi per concretar, promoure i potenciar tots els elements que els diferenciaven de la resta d'entitats i així definir la seva identitat corporativa. Aquest estudi va ser intern però també de l'entorn.

Comunicativament, es va acordar difondre aquelles actuacions que s'alineen amb els objectius, els valors i els elements clau de la visió de la institució; no explicar elements intangibles; i reforçar la comunicació de tot allò que, estratègicament, els duu a assolir els seus objectius. A més a més, es va treballar la gestió del canvi des del punt de vista de la comunicació interpersonal.

També es va dur a terme un procés de redefinició de la identitat corporativa per concretar, promoure i potenciar aquells elements que identifiquen la organització, mitjançant un estudi a partir de la realitat del grup, de les seves empreses i serveis, de la visió i projectes de futur dels seus responsables i de les necessitats i expectatives de les seves audiències. La marca i el coneixement de l'entitat es valoren com un intangible que forma part de l'actiu.

Actualment, la nova identitat visual fa que s'identifiqui MútuaTerrassa amb una institució moderna, plural i activa, dinàmica, en contínua expansió i creixement.

Consulteu aquí la presentació de la jornada.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 30/05/2025