US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

La comunicació en la gestió d’empreses sociosanitàries

La comunicació en la gestió d’empreses sociosanitàries

Jordi Velasco, director de marketing i comunicació de SAR Residencial y Asistencial Sociosanitaria, va posar de relleu la importància de la comunicació en la gestió d'empreses sociosanitàries a partir de l'exposició de les idees principals del model comunicatiu utilitzat pel Grup SAR.

Aquest model defineix la comunicació corporativa com una eina per transmetre la identitat i la imatge d'una companyia per aconseguir una bona reputació entre la societat. Per aconseguir això es van plantejar les següents preguntes i els hi van donar resposta: què es vol comunicar (definició del grup, valors i atributs característics); quins són els objectius de la comunicació (relacionar-se amb l'entorn, crear imatge de marca, explicar els serveis que s'ofereixen, entre d'altres); qui és l'encarregat de comunicar (departament de Marketing i comunicació corporativa); com es comunica: eines de comunicació (newsletter mensual, la revista corporativa “Espacio SAR”, Intranet, etc.) i relacions amb els mitjans de comunicació (notes de premsa, convocatòries, reportatges, etc.); quin és el públic objectiu (públic extern i intern); quines són les claus per a una bona comunicació corporativa (transparència, bidireccionalitat, claredat, implicació, etc.); quins són els indicadors de comunicació (impactes positius en mitjans de comunicació, generació de notícies als mitjans per serveis i territoris i participació dels professionals en les publicacions pròpies).

Velasco també va exposar un procés de comunicació de RSC dut a terme pel Grup Sar: la campanya un euro per Haití; va fer referència a la comunicació en moments de crisi i a les claus per una bona gestió d'aquesta (transparència, anticipació, bona relació amb els mitjans, etc.); i finalment, als beneficis i riscos de l'aplicació de les noves tecnologies en la gestió de la comunicació sociosanitària.

Consulteu aquí la presentació de la jornada.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 11/07/2025