3
En el moment actual és necessari que els professionals i la societat percebin els líders de les organitzacions al capdavant de la gestió. Un dels elements que enforteixen el lideratge és el retiment de comptes continu i eficaç. Més enllà de les situacions crítiques, la transparència de resultats contribueix a generar la necessària confiança i a promoure un ús responsable dels recursos per part de tots els agents.
La gestió de valors intangibles com la transparència o la confiança és una estratègia empresarial que impacta en la percepció que es té de l'entitat.
En aquesta Jornada volem abordar com algunes entitats del sector han fet front a aquesta estratègia i compartirem bones pràctiques.
Les experiències que s'exposen són un exemple pels directius de les entitats per a la presa de decisions a l'hora d'establir una estratègia d'informació en moments difícils.
s experiènciesuna estratègia d'informació en moments difícils.
PROGRAMA:
09.15 h. Presentació, Helena Ris, directora general de La Unió
09.30 h. Conferència: Lideratge i transparència per la comunicació de crisi. Francesc Corberó, director de Comunicació Nissan Spain & Portugal.
10.00-10.15 h. Pausa cafè
10.15-11.30 h. Des del lideratge, quines estratègies informatives s'han articulat davant els actuals escenaris
Taula d'experiències conduïda per Martí Saballs, subdirector Expansión
11.30-11.45 h. Conclusions, Martí Saballs i Xavier Baro, director d'organització i relacions laboral de La Unió.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99