3
Online, per plataforma zoom
El Pla Estratègic de La Unió 2022-2025 de La Unió, estableix que s'ha de potenciar espais d'intercanvi entre les entitats sanitàries i socials associades i les empreses associades col·laboradores. Amb aquest objectiu organitzem amb la col·laboració de COSTAISA, una nova sessió del Fòrum d'Associats Col.laboradors, per donar a conèixer solucions innovadores a necessitats reals al conjunt del teixit associatiu de La Unió.
Aquesta sessió compta amb la col·laboració de FARUPEIB (Farmacèutics Unitats de Pacients Externs Illes Balears) i Costaisa, que presentaran una bona pràctica de medicina basada en valor amb la iniciativa Naveta de telefarmàcia amb l'ús de qüestionaris PROM (Resultats Reportats per els pacients) i PREM (Experiències Reportades per els Pacients), per a monitorar l'ús de medicaments i fer seguiment del procés assistencial en remot.
Aquesta sessió va adreçada a les direccions generals, direccions assistencials, farmàcia hospitalària, direcció de sistemes d'informació, experiència d'usuari, i a totes les àrees que es plantegen el repte de millorar la qualitat assistencial, l'assignació de recursos, uns millors resultats en salut i la seguretat del pacient.
PROGRAMA:
10 a 10.10 h Benvinguda
10.10 a 10.50 h Ponència “Medicina basada en valor: ús de PROM i PREM”
10.50 a 11 h Torn obert de consultes
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99