US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

Trobada-Debat ‘Com augmentar l'experiència pacient des de l'atenció a l'usuari?’

Trobada-Debat ‘Com augmentar l'experiència pacient des de l'atenció a l'usuari?’
Dimarts
25
oct

En el marc de col·laboració entre la Unió Consorci Formació (UCF) i la Sociedad Española de Atención al Usuario de la Sanidad (SEAUS) s'organitza una trobada-debat el proper dijous 25 d'octubre. ‘Com augmentar l'experiència pacient des de l'atenció a l'usuari' és el tema que es tractarà i la jornada es distribuirà en dues parts:

  • Viure i descobrir el model d'atenció centrat en el client d'Apple store. Farem un tour guiat pels diferent punts existents d'atenció a usuari, des de la benvinguda fins a l'atenció d'incidències, a la botiga d'Apple de Pg. de Gracia.
 
  • Activitat d'anàlisi i debat fent una reflexió de com a aquesta experiència es pot traslladar a les nostres institucions sanitàries.

El lloc de trobada serà la porta principal de la botiga Apple de Passeig de Gràcia núm. 1 a les 15:45 hores on s'iniciarà la primera activitat que començarà puntualment a les 16 hores. Per això es prega màxima puntualitat. La segona part de la jornada és farà en una aula de formació ubicada molt a prop de l'establiment on es calcula que finalitzarà el debat, al voltant de les 19 hores.

Per dur a terme aquesta trobada hi ha un nombre de places limitades, és necessari, doncs, confirmar l'assistència el més aviat possible a mnadal@ucf.cat
.

 

Organitza
Sociedad Española de Atención al Usuario de la Sanidad (SEAUS)

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 30/05/2025