3
Online per zoom
La metodologia PDCA, o cicle PDCA, espiral de millora continua, és un mètode sistemàtic per la resolució de problemes amb l'objectiu de generar una millora continua de la competitivitat en quatre passos (Wikipedia/Cicle_PDCA).
Del Què al Com, l'objectiu de la sessió és exposar com podem innovar en la gestió operativa aplicant-la a diferents processos d'un centre sanitari i com obtenir els millors resultats operatius.
Termes com transformació operativa, anàlisi de dades, planificació i innovació operativa, sistemes de gestió, presa de decisions, gestió per objectius, gestió per valor, gestió del canvi, identifiquen una entitat que aplica la metodologia PDCA.
Programa:
9.00 h Benvinguda. Roser Fernández, directora general. La Unió
9.10 h Dinàmica Del Què al Com. Alex Farré Capdevila, enginyer industrial (UPC) i MBA (IESE), consultor acreditat en operacions i organització en àmbit d'Indústries de la salut per ACCIÓ i soci director. PDCA Operations.
Presentarem unes dinàmiques de gestió ja desenvolupades en entorns industrials i de serveis que són necessàries perquè es produeixin canvis dins de les organitzacions.
1. Introducció. Principals problemes operatius. Realment falten recursos?
2. El cicle de millora continua PDCA com a complement de la gestió assistencial.
3. Bones pràctiques, exemples d'èxit
Millora de la gestió operativa del bloc quirúrgic a partir aplicar dinàmiques PDCA
Han confiat en PDCA, entitats com:
Adreçada a Direccions Generals, a directius o comandaments que tenen una doble responsabilitat; la responsabilitat sobre la operativa assistencial i la responsabilitat sobre les persones del seu equip i a tots els professionals que vulguin avaluar el grau de maduresa en gestió operativa de la seva organització respecte a les bones pràctiques que us presentarem.
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99