
Us convidem a una nova sessió del Fòrum d'Associats Col·laboradors, amb la col·laboració de Validated ID_ Signaturit Group.
La EUDI Wallet (European Digital Identity Wallet) és la iniciativa europea de cartera digital que permetrà a tots els ciutadans de la UE identificar-se, signar documents i presentar credencials de manera segura.
El sector sanitari es troba davant d'un nou repte amb l'arribada de la identitat digital i el wallet europeu, que va més enllà de la signatura del consentiment informat per transformar la relació amb el pacient. En aquest webinar explorarem com les organitzacions sanitàries poden aprofitar aquestes noves eines per optimitzar processos, reforçar la seguretat i millorar l'experiència del pacient amb l'experiència de la Clínica Cemtro amb la solució d'accés físic.
Amb aquest cicle, volem generar un espai d'intercanvi per a donar a conèixer solucions innovadores que donen resposta a necessitats reals del conjunt del teixit associatiu de La Unió.
Aquesta sessió s'adreça a les Direccions Generals i Direccions de Sistemes d'Informació, Direccions Assistencials i en general a tots els professionals del sector sanitari i social.
PROGRAMA:
9:30 a 9:35 Benvinguda
9:35 a 10:15 EUDI Wallet: el nou wallet d'identitat europeu i la seva repercussió en el món sanitari
10:30 Cloenda


Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99