Llibres

Llibres de la I i II Trobada de Management Sanitari i Social de La Unió
1a Trobada Management Sanitari i Social

La Unió va organitzar el 21 de maig de 2009 la 1a Trobada de Management Sanitari i Social, centrada en la crisi econòmica com a generadora de reptes i oportunitats. La trobada va acollir les intervencions dels actors més importants del sector i també va comptar amb les ponències de Jordi Valls, president de l'Autoritat Portuària de Barcelona, i de Josep Piqué, vicepresident de la Junta Directiva del Cercle d'Economia.

Donada la gran acollida que va suscitar l'acte, La Unió va publicar un llibre on es recullen les intervencions de la 1a Trobada de Management Sanitari i Social, així com les conclusions que es van derivar de la trobada i la proposta de pacte per la sostenibilitat que l'entitat va presentar i impulsar conjuntament amb Foment del Treball Nacional, Fenin Catalunya, Fepime Catalunya, Federació de Mutualitats de Catalunya i Fòrum Salut Mental el 2008 i que manté encara, avui dia, la seva vigència i oportunitat.

llibre digital II trobada management sanitari i social

Fruit de l'èxit de la primera trobada, el passat 9 de juliol de 2010, La Unió va organitzar la Segona Trobada de Management Sanitari i Social, la qual va deixar constància que el sector sanitari i d'atenció a la dependència és un motor econòmic de primer ordre que genera riquesa i ocupació no deslocalitzable i que té una participació cabdal en el producte interior brut de Catalunya.

Aquest segon llibre recull les intervencions més destacades de la jornada, que va congregar més d'un centenar de representats i professionals del sector sanitari i social i del món econòmic i empresarial, i va comptar amb ponents rellevants com l'aleshores conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells; el vicepresident de Foment del Treball Nacional i president de FEPIME Catalunya, Eusebi Cima; l'exministre d'Indústria i Energia, Joan Majó; o Juan-José López Burniol, membre de la Junta directiva del Cercle d'Economia.

Data última actualització: 19/03/2024