Com realizar presentacions orales en biomedicina

Del 27/01/2011 al 24/01/2013

El proper dimarts, 1 de febrer, a les 9.00 hores tindrà lloc la inauguració del Curs “Como realizar presentaciones orales” a l'Edifici Docent de MútuaTerrassa, ubicat a Sant Antoni, 39 de Terrassa.

Un cop més la Fundació Docència i Recerca MútuaTerrassa i la Fundació Dr. Antoni Esteve organitzen un curs a l'Edifici docent de MútuaTerrassa per als seus professionals, en aquest cas sobre “Com realitzar presentacions orals en biomedicina”.

Aquest seminari de formació té l'objectiu d'assentar les bases de la presentació oral abordant aspectes generals sobre les presentacions biomèdiques, estratègies de presentació, la seva preparació i l'execució. Es tractaran aspectes tant científics del contingut de la presentació com els formals de la presentació oral.

Els professionals que impartiran aquest curs són:

Aina Clotet Fresquet. Llicenciada en comunicació per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Formada com actriu a l'escola Nancy Tuñón de Barcelona, Philippe Gaulier de Londres. Formació de danza clásica, contemporánea i flamenc.

Álex Mañas Ruiz. Llicienciat en dret per la Universitat de Barcelona. Formación como actor en la escuela Nancy Tuñón de Barcelona. Premio Nacional SGAE de teatro 2006. Profesor de comunicación en el Col·legi d'Advocats de Barcelona.

María Isabel Martín Fontelles. Doctora en medicina por la Universidad Complutense de Madrid. Catedrática de farmacología, Facultad de Ciencias de la Salud.Universidad Rey Juan Carlos de Madrid.

Elena Muñoz Seco. Licienciada en medicina y cirugía por la Universitat Autònoma de Barcelona. Médico de familia, U.S. Es Castell. Miembro del grupo de comunicación y salud de la Semfyc. Coordinadora de la unidad docente medicina familiar y comunitaria de Menorca. Profesora asociada del Departamento de Psicología de la Universitat de les Illes Balears.

La Fundació Dr. Antonio Esteve ha organitzat des de la seva constitució diverses activitats formatives sobre edició i publicació científica en ciencies de la salud amb l'objectiu de difondre el coneixement necessari per a millorar la formació dels investigadors en aquest àmbit.

Per a més informació:

Anna Folch i Filella