La FHES ofereix consells de salut als cuidadors i familiars de membres de l'Associació Protectora de Discapacitats de Sant Adrià

Divendres 13/02/2015
En una xerrada a càrrec de la UFISS, que tindrà lloc dimarts 17 de febrer a la seu de l'entitat

Ocupar-se d'un familiar dependent suposa un sobreesforç i una responsabilitat que, en molts casos, pot derivar en greus afeccions físiques, psicològiques i mentals. Dolors musculars, molèsties gàstriques, depressió, ansietat, irritabilitat, fatiga persistent o sentiment de culpa són, entre molts d'altres, els problemes que pot patir l'entorn del malalt, especialment la persona que se'n fa càrrec.

Existeixen, però, eines per ajudar als cuidadors a evitar o minimitzar aquests efectes i emprendre la tasca sense tanta angoixa. El Dr. Ferran Nonell, metge coordinador de la Unitat Funcional Interdisciplinària Sociosanitària (UFISS) de la Fundació Hospital de l'Esperit Sant impartirà el proper dimarts 17 de febrer la xerrada "Cuidem el cuidador", on explicarà aquestes pautes als cuidadors i familiars de membres de l'Associació Protectora de Discapacitats de Sant Adrià (APRODISA). La sessió tindrà lloc a les 17 hores a la seu d'APRODISA i comptarà amb la presència de la resta de membres de l'equip UFISS.

L'acte s'emmarca en el Programa de difusió d'hàbits saludables de l'Hospital i el presentaran el Dr. Vicenç Perelló, Director gerent de la FHES, i Sr. Gregorio Camacho, Regidor de Medi Ambient i Salut Pública de l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs.

Aquí trobareu el fulletó de la xerrada.

Acte: Xerrada "Cuidem el cuidador"
Dia i hora: Dimarts, 17 de febrer, a les 17 hores
Lloc: Seu d'APRODISA. C. Frederica  Montseny, 1 (Sant Ramon de Penyafort cantonada C. Goya), Sant Adrià de Besòs

Programa de difusió d'hàbits saludables

La FHES va iniciar el Programa de difusió d'hàbits saludables el març de 2009 amb l'objectiu d'oferir informació i consells preventius de salut a la ciutadania de Santa Coloma de Gramenet i la resta de poblacions de la zona. Des de llavors, s'han celebrat 37 xerrades, on han participat més d'una setantena de professionals de l'Hospital.

Unitat d'Imatge i Comunicació FHES
Sra. Àrit Roig Mulero