L’Hospital de Palamós ja disposa d’una biblioteca infantil amb 400 títols, per als nens i nenes ingressats al centre

Del 14/07/2011 al 18/07/2013

L'Hospital de Palamós ja disposa d'una biblioteca infantil amb 400 títols, per als nens i nenes ingressats al centre

A la sala d'espera de la planta maternoinfantil, des d'aquesta setmana els nens ingressats a l'Hospital disposen del seu racó de lectura, per gentilesa de la Fundación Grijalbo.

Des de la setmana passada, la planta maternoinfantil de l'Hospital de Palamós disposa d'una biblioteca infantil, a disposició de tots els nens i nenes ingressats en el centre hospitalari.

La Biblioteca, es troba ubicada a la sala d'espera de la planta 5, i consta de 400 llibres, completament nous, que la Fundació Grijalbo s'ha encarregat d'adquirir, i posteriorment de donar al nostre centre.

Tots els llibres estan folrats i amb un distintiu indicador de l'edat recomanada per a la seva lectura, n'hi ha en castellà i en català, i van adreçats a nens i nenes amb edats compreses entre els 0 i els 14 anys d'edat, distribuïts en grups de : de 0 a 2 anys, de 3 a 5 anys, de 6 a 10 anys, i d'11 a 14 anys.

Aquesta instal.lació forma part de les activitats de foment de la lectua del Programa "Libros llenos de salud". En el marc d'aquest programa, que es va estrenar el 2004, la Fundació Grijalbo dota gratuïtament els centres hospitalaris interessats dpuna "minibiblioteca" infantil. Aquesta donació inclou la instal.lació, el transport i el manteniment regular.

Data última actualització: 26/04/2024