MútuaTerrassa celebra l'acte de benvinguda i comiat dels residents

Dilluns 20/05/2013

Són 42 els residents que iniciaran el seu període formatiu a MútuaTerrassa i un total de 40 els que enguany finalitzen la residència a l'entitat

L'edifici docent de MútuaTerrassa acollirà demà al migdia l'acte de benvinguda i comiat dels residents que aquest any inicien i finalitzen, respectivament, el seu període formatiu a MútuaTerrassa.

Pel que fa a la benvinguda, són un total de 42 els residents que han apostat per MútuaTerrassa com a entitat per a desenvolupar-hi la seva formació. Són 21 les especialitats en les quals començaran a adquirir la seva experiència professional i l'esmentat període formatiu serà d'entre 4 i 5 anys (en funció de l'especialitat). En el cas de les llevadores i del programa especialitzat en infermeria en salut mental, el termini formatiu és de 2 anys.

El Dr. Antoni Casagran, gerent de la unitat estratègica assistencial, acompanyat per altres membres de l'equip directiu de MútuaTerrassa, serà l'encarregat de donar la benvinguda als residents. En aquest context es durà a terme una presentació de l'entitat que inclourà una explicació de cada àmbit d'actuació de MútuaTerrassa.

Amb el propòsit d'acomiadar els 40 residents que han finalitzat el període formatiu a l'entitat -iniciat entre els anys 2008 i 2009-, un representant d'aquests pronunciarà unes paraules de comiat i a continuació es realitzarà el lliurament dels diplomes acreditatius. A mode de cloenda, el Dr. Casagran, també pronunciarà unes paraules de comiat.

Per a més informació:
Anna Folch i Filella