Premi Internacional a Mútuaterrassa a l’excel·lència en Responsabilitat Social Corporativa per Fundació Integralia Vallès

Dimecres 07/10/2015

Premi Internacional a MútuaTerrassa a l'excel·lència en responsabilitat social corporativa per Fundació Integralia Vallès: Fundació per la integració laboral de persones amb discapacitat.

Amb aquest reconeixement, es  posa de manifest l'aposta per afavorir la integració a l'entorn  professional de les persones amb discapacitat física i es referma la voluntat envers les pràctiques empresarials socialment responsables.

La International Hospital Federation (IHF) -de la qual MútuaTerrassa per la seva associació a la Unió Catalana d'hospitals n'és membre- ha lliurat aquest Premi  en el marc de la 39ª edició del Congrés Internacional d'Hospitals celebrat a Chicago del 6 al 8 d'octubre.

La Fundació Integralia Vallès, promoguda per MútuaTerrassa i la Fundació DKV Integralia, es va posar en marxa el passat mes de juny i té per objectiu impulsar la integració professional de persones amb discapacitat física al territori del Vallès i desenvolupar serveis de "contact center" per afavorir l'accessibilitat telefònica a la població de l'àrea d'influència de MútuaTerrassa.

L'esmentada Fundació és fruit de la consolidació i l'experiència obtinguda gràcies al conveni de col·laboració signat el març de 2012 entre la Fundació DKV Integralia i MútuaTerrassa. En aquest sentit, Fundació DKV Integralia aporta excel·lència i coneixement en l'entorn de la inserció laboral i en la professionalització dels serveis de "contact center" i, per la seva banda, MútuaTerrassa incorpora activitat, desplegament territorial, creixement en cartera de serveis, inserció efectiva en l'empresa ordinària i contribueix a fer visible un projecte d'inserció.

La Fundació Integralia Vallès disposa d'una plataforma tecnològica multicanal d'última generació que permet la gestió en temps real dels diferents serveis. A l'actualitat hi treballen 22 persones -totes amb algun tipus de discapacitat física, més del 50% amb residència a la comarca i totes acreditades en formació especialitzada en el sector Salut per l'Escola Integralia- que atenen diàriament 1.500 trucades. La qualitat del servei en termes d'efectivitat telefònica supera el 90% de mitjana i entre la cartera de serveis es troba l'Atenció Primària, l'Atenció Especialitzada i les campanyes de salut.

Gràcies a l'esmentat reconeixement, la comunitat sanitària internacional podrà ser coneixedora de la “Fundació Integralia Vallès: Paradigm of Professional Integration for Disabled People” a través de la IHF Publications and Healthcare Media Network. A més, també va ser presentada a la cerimònia d'obertura del congrés, fet que contribuirà sens dubte a incrementar el seu coneixement i la seva difusió internacional.

Per a més informació i gestió d'entrevistes:
Anna Folch i Filella
Directora de Comunicació, RRPP i Protocol MútuaTerrassa
anna.folch@mutuaterrassa.es

Patricia Sánchez
Gabinet de Premsa i Relacions Institucionals. Comunicació Local. Dept. de Comunicació Responsabilitat Empresarial Integralia
Patricia.SanchezMartinez@dkvseguros.es

Data última actualització: 19/04/2024