Professionals del laboratori de l’Hospital General de l’Hospitalet editen un calendari solidari

Del 20/12/2011 al 24/01/2014

Els beneficis aniran a l'Associació Espanyola contra el Càncer (aecc)

Avui dimarts 20 de desembre, a les 13 hores, professionals del laboratori de l'Hospital General de l'Hospitalet presentaran el calendari que han editat amb la finalitat de recaptar fons benèfics destinats a la lluita contra el càncer de mama.

Aquesta iniciativa ha estat promoguda íntegrament per les membres de l'equip del laboratori del centre arran l'experiència amb la malaltia d'una d'elles. El calendari està confeccionat amb fotos artístiques, una per mes, d'11 dones i un home, tots professionals del laboratori, que apareixen nuus, perquè així senten que es troben davant la malaltia.

El calendari estarà a la venda a partir d'avui a la mateixa sala d'actes de l'Hospital, de 13 a 14 hores i 24 hores al laboratori (av. Josep Molins, 29-41). També es podran adquirir a Cornellà, del 19 al 23 i del 27 al 30 de desembre a un estand al centre comercial Llobregat Centre i també a partir del 8 de gener de 2012 al centre comercial Gran Via II de l'Hospitalet de Llobregat. Per sol·licitar més informació de les vendes: calendarisolidari.2012@gmail.com

Donar ànims a les persones que han passat per un diagnòstic de càncer, especialment les dones que han patit un càncer de mama, és una de les finalitats del calendari. Per això tots els diners recollits de la venda dels calendaris anirà destinada a l'Associació Espanyola contra el Càncer.

L'Hospital General de l'Hospitalet, que ha cedit l'espai per fer la presentació, forma part del Consorci Sanitari Integral, que és una entitat pública, participada pel Servei Català de la Salut, l'Institut Català de la Salut, els ajuntaments de Sant Joan Despí i l'Hospitalet de Llobregat, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i la Creu Roja.

Per a més informació: Departament d'Atenció al Ciutadà i Comunicació del Consorci Sanitari Integral
L'Hospitalet de Llobregat: Anna Millà (93 553 02 58) – anna.milla@sanitatintegral.org

Data última actualització: 30/04/2024