“Workshop: Com preparar presentacions científiques”

Del 03/10/2012 al 05/10/2012

El proper dijous i divendres 4 i 5 d'octubre tindrà lloc el “Workshop: Com preparar presentacions científiques” a l'Edifici Docent de MútuaTerrassa, ubicat al carrer Sant Antoni, 39 de Terrassa

MútuaTerrassa i Fundació Dr. Antonio Esteve
Un cop més la Fundació Docència i Recerca MútuaTerrassa i la Fundació Dr. Antoni Esteve organitzen un curs a l'edifici docent de MútuaTerrassa per als seus professionals, en aquest cas sobre presentacions científiques en anglès.

La formació en anglès és una assignatura pendent en la majoria de disciplines científiques, un estudi recent del nostre país reclamava per damunt de totes les necessitats formatives la de potenciar la formació en anglès entre els professionals sanitaris.

L'objectiu d'aquest curs és proporcionar coneixements, consells i recursos sobre la preparació i disseny de presentacions científiques, a més d'incentivar la participació dels professionals sanitaris en foros internacionals, aquest workshop inclou l'ús dels recursos que ofereixen les xarxes socials. El professor d'aquest workshop, Mr. Brian McCarthy te una àmplia experiència com a docent en l'àmbit científic-sanitari i empresarial, actor i director de teatre.

La Fundació Dr. Antonio Esteve ha organitzat des de la seva constitució diverses activitats formatives sobre edició i publicació científica en ciències de la salut amb l'objectiu de difondre el coneixement necessari per a millorar la formació dels investigadors en aquest àmbit.

Per a més informació:
Anna Folch i Filella