La Unió entrega els Premis d’Innovació en Gestió a 6 projectes d’organitzacions sanitàries i socials

Divendres 16/12/2016

Barcelona, 16/12/16.- La Unió va celebrar ahir a la tarda la VII edició dels Premis d'Innovació en Gestió en l'acte de cloenda de la 112a Assemblea General d'Associats. L'acte va ser presidit pel conseller de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Carles Mundó qui va lliurar els premis. L'objectiu d'aquests reconeixements és posar en valor el treball de les organitzacions sanitàries i socials que apliquen innovació en la gestió amb resultats que impacten positivament en els ciutadans.

Aquesta aposta per la innovació es recull en el Pla Estratègic 2016-2020 de l'entitat que visualitza aquest element com a creador de valor en el sector sanitari i social.

Els premis entregats i les entitats guardonades van ser:

Categoria d'eficiència i sostenibilitat:

• Primer premi: Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell, per “Projecte d'hospital cardioprotegit”.
  • Finalista: Consorci Sanitari de Terrassa, per “Avaluació de l'impacte de l'adequació de les sol·licituds de proves d'esforç cardiològiques”.

Categoria de gestió dels professionals

• Primer premi: Consorci Sanitari de l'Anoia, per “Reducció dels accidents laborals per sobreesforços al mobilitzar pacients”.
  • Finalista: Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell, per “Acte únic preoperatori en el marc d'una consulta preanestèsica infermera”.

Categoria de gestió assistencial de pacients:

• Primer premi: Germanes Hospitalàries del Sagrat Cor. Benito Menni Granollers, per “Programa de suport social en salut mental a la xarxa primària social i sanitària”.
  • Finalista: Fundació de Gestió Sanitària de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, per “Servei d'abordatge integral del procediment assistencial”.
Entrega dels Premis La Unió a la Innovació en Gestió 2016
Fundació Hospital Sant Joan de Déu Martorell - Premis La Unió