CONVOCATÒRIA 17/5/17 - La Unió proposa repensar la dependència

Dijous 11/05/2017
En el marc de la iniciativa “Visió panoràmica del sistema sanitari català”, encetada el 2012, La Unió organitza la VII Sessió Formativa, amb l'objectiu de tractar un tema d'actualitat en l'àmbit sanitari i social. La sessió s'adreça als periodistes que, tant des d'una visió social com especialitzada, segueixen l'actualitat del sector.

L'objectiu de la sessió, que tindrà lloc el dimecres 17 de maig, a partir de les 14.30 h, és donar a conèixer fòrmules que La Unió proposa per fer efectiu l'actual model d'atenció a la Dependència. Aquestes propostes de millora s'emmarquen en el document “Repensant el Model d'Atenció a les Persones amb Dependència”, publicat recentment per l'associació empresarial i que recull diverses accions concretes per reorganitzar el model.

Com funciona l'atenció a la Dependència a Catalunya? Com s'organitza actualment l'atenció a les persones dependents, més de 10 anys després de la posada en marxa de la Llei estatal 39/2006 de promoció de l'autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència? Quines mancances té? Hi ha experiències d'èxit en aquest àmbit a altres països? Aquestes són algunes de les qüestions a les quals també es respondrà a la sessió.

Dimecres, 17 de maig, a les 14.30 h, a la seu de La Unió

(ATENCIÓ! NOVA ADREÇA C/ València, 333, 08009 Barcelona)

14.30-14.45 h Presentació i benvinguda. Helena Ris, directora general de La Unió.

14.45-15.15 h Com funciona l'actual sistema d'atenció a la Dependència i que es fa en aquest àmbit a altres països. Anna Riera, directora de Participació Associativa de La Unió.

15.15-15.45 h Presentació del document “Repensant el model d'atenció a les persones amb dependència”. Anna Riera, directora de Participació Associativa de La Unió.

Durant la sessió s'oferirà un refrigeri

* Per motius organitzatius, es prega confirmar assistència.

Data última actualització: 27/03/2024