Les patronals i els sindicats signen un preacord per al Conveni col•lectiu dels centres sociosanitaris i de salut mental

Del 04/10/2007 al 05/10/2007

Representa avançar en l'homologació de les condicions laborals dels professionals que presten serveis en aquests sectors respecte als professionals de la XHUP (Xarxa d'Utilització Pública)

(Barcelona, 4 d'octubre)-. Les organitzacions patronals Unió Catalana d'Hospitals, CAPSS (CHC) i ACES i els sindicats CC.OO i UGT van signar ahir el preacord del Conveni col·lectiu dels centres sociosanitaris i de salut mental de Catalunya amb activitat concertada amb el Servei Català de Salut de la XHUP.

L'acord afectarà a 9000 treballadors entre metges, infermeres i personal sanitari i no sanitari, és a dir, a tots els col.lectius.

Es tracta d'un preacord històric que suposa avançar de manera molt important en el procés d'homologació salarial i de condicions laborals a la finalització del conveni amb la XHUP.

Data última actualització: 27/03/2024