Principals temes tractats:
Informació sobre el Decret-Llei 3/2010, de 29 de maig, de mesures urgents de contenció de la despesa i en matèria fiscal per a la reducció del dèficit públic en el DOGC. Les entitats d'àmbit social públiques s'han vist afectades per una reducció del 1,8% en la tarifa del concert.
Informació sobre el seguiment de la negociació del conveni col·lectiu de Catalunya de l'Àmbit Residencial d'Atenció a la Gent Gran, Centres de Dia, Teleassistència i Ajuda a Domicili del IV conveni. Davant la manca d'acord entre patronals i sindicats per assolir un conveni, la direcció general de l'ICASS informa les patronals que està estudiant quin ha de ser el marc tarifari pel 2010 que reguli el pagament als centres concertats així com els ajuts que reben les persones que es troben en centres col·laboradors.
Informació sobre el Reial decret llei 10/2010, 16 de juny, de mesures urgents per a la reforma del mercat de Treball. Sessió tècnica.
Informació sobre temes específics sobre Discapacitat Intel·lectual. Principals punts tractats en la Taula tècnica de discapacitats del proppassat mes de març: aquest any no hi hauria un increment de mòduls i tarifes; s'estan produint retards en els pagaments; està previst que el model d'acreditació surti a la llum a principis de l'any vinent.
Es trasllada que no hi ha cap informació sobre la convocatòria de subvencions per finançar projectes d'innovació i projectes de suport tècnic a entitats de serveis socials 2010.
Membres del consell
Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta
La Unió València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona) Tel. 93 209 36 99