US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

El nou rol del ciutadà i l'objectivació dels resultats en comunicació

El nou rol del ciutadà i l'objectivació dels resultats en comunicació
Del 28/03/2012 al 31/12/2099

 El passat 21 de març va tenir lloc, a la seu del CaixaFòrum de Barcelona, la sessió L'aproximació i la gestió en la percepció de l'àmbit comunitari, organitzada pel Consell Tècnic Assessor de Comunicació i RSC de La Unió. L'objectiu va ser analitzar les tendències en aquesta línea de treball a partir de les experiències de diverses entitats que desenvolupen la seva activitat en l'àmbit sanitari i altres que ho fan des de la provisió de béns i serveis per aquest àmbit.

Durant la sessió, Jordi Graells, coordinador de continguts i innovació a la  Direcció General d'Atenció Ciutadana i Difusió de la Generalitat de Catalunya, va fer una mirada sobre el nou rol del ciutadà, les tendències en comunicació i com coproduir serveis amb la ciutadania. Per la seva banda, Antonio Fuertes, responsable de reputació corporativa a Gas Natural, va mostrar els indicadors sobre els quals es construeix la reputació de l'entitat. Així mateix, Carmen Lara, del departament de comunicació de Bayer, va assenyalar la importància d'educar en salut i d'incidir en prevenció.

Les experiències de Marta Corderas, cap de la unitat de relacions institucionals i imatge corporativa de l'Hospital Universitari de Bellvitge, i Joan Grané, gerent de l'Hospital de Campdevànol, van servir per posar sobre la taula els avantatges i inconvenients d'un entorn de proximitat a l'hora de gestionar la comunicació.

En breu s'editarà una newsletter que recollirà les intervencions i les conclusions més destacades de la sessió.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 03/06/2025