US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

El paper del dircom

El paper del dircom
Dimecres 28/01/2015

Kathy Matilla, vocal de la junta directiva de DIRCOM Catalunya, va presentar El Decàleg DIRCOM. 10 preguntes i 10 respostes sobre la funció de la Direcció de Comunicació, a l'última part del plenari. A la seva intervenció, Matilla va subratllar que la funció del dircom no és una disciplina acadèmica, sinó una posició professional.

Kathy Matilla, Plenari de ComunicacióAixí mateix, va donar molta importància al fet que un dircom compti amb el suport total de la Direcció General de l'empresa ja que, tal com va comentar, si no és així, no pot actuar com cal i no té autoritat per dir a les altres direccions com comunicar. En aquest sentit, també va fer referència a la necessitat d'integrar el dircom al Comitè de Direcció, perquè estigui al dia de l'estratègia i dels plans corporatius i pugui assessorar sobre què cal comunicar i com fer-ho. A més, va recordar que la funció d'un dircom va més enllà de decidir què surt als mitjans i què no.
 

La vocal de DIRCOM Catalunya també va parlar sobre la formació que ha de tenir un dircom, qui, segons va dir, necessita nocions de tots els departaments d'una empresa (finances, recursos humans, producció, etc.), sense oblidar els coneixements de comunicació interna, màrqueting i publicitat.

En un altre ordre de coses, Kathy Matilla va explicar que no és fàcil mesurar el que aporta la comunicació des del punt de vista del negoci i que fer-ho requereix molts recursos. Malgrat això, va destacar que el valor d'una marca és intangible però sí quantificable econòmicament.

 

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 30/05/2025