US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

Grup 3 - La política comunicativa al servei de la responsabilitat social

Grup 3 - La política comunicativa al servei de la responsabilitat social
Dijous 12/02/2015

Grups de treball V Jornada AssociativaEl tercer grup va tractar la política comunicativa al servei de l'RSC, amb 31 participants, coordinat per Xavier Mate i Lluís Guilera, va comptar amb el suport d'Anna Riera i Josep Fusté, i amb la participació específica de Mònica Bertran (periodista de TV3) i Pere Vallribera. Per fer-ho, es va dur a terme un role play en el qual la periodista de TV3 feia una entrevista a Pere Vallribera, qui interpretava el paper de gerent d'un nou hospital, d'acord amb un cas preparat pels coordinadors.

El sector sanitari i de dependència necessiten un relat únic i constant, en un entorn de model


L'entrevista es va fer durant la sessió, amb la presència de tots els participants del grup, que actuaven d'oients i que estaven organitzats en quatre grups: joves sense experiència al sector sanitari, experts en comunicació, experts sanitaris i observadors de la discussió. L'objectiu de l'exercici era posar en evidència les diferències entre el contingut del missatge i la percepció de la informació per part dels diferents col·lectius.

La importància del missatge

Grups de treball V Jornada AssociativaAixí doncs, les conclusions a les quals es va arribar posen de manifest el següent:

  • Si s'explica bé i s'adapta, el missatge es pot entendre.
  • Els mitjans de comunicació tenen els seus propis interessos i adapten el missatge, així que cal recordar-los el seu paper –el mateix que tenen les entitats– d'RSC.
  • És necessari planificar i dedicar recursos a la comunicació perquè el missatge arribi al ciutadà de manera clara i entenedora.
  • El sector sanitari i d'atenció a la dependència hauria de tenir un relat únic i constant, en un entorn de model.
  • La comunicació ha de considerar-se una inversió i no una despesa.
     

Podeu consultar el document adjunt amb les conclusions completes i el llistat de participants:

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 30/05/2025