US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

La Unió posa en marxa l’Oficina d’atenció a l’associat

La Unió posa en marxa l’Oficina d’atenció a l’associat
Del 25/04/2012 al 31/12/2099

Amb l'objectiu de millorar i orientar els professionals de les entitats associades a La Unió, s' ha posat en marxa l'Oficina d'atenció a l'associat. Aquesta iniciativa s'emmarca en la raó de ser de l'entitat que és el compromís amb l'associat i la vocació de servei que s'ha mantingut durant més de tres dècades. Els entorns canviants i les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies ens obliguen a repensar la manera de donar una resposta àgil i eficaç. En aquest context i, d'acord amb els objectius del Pla Estratègic de La Unió 2010-2015, aquesta iniciativa neix a partir de la vocació de servei a l'associat però també del compromís amb la qualitat. La Unió va ser la primera entitat de les seves característiques en rebre un segell ISO 2005 que ha anat renovant periòdicament.
 
Des de l'Oficina d'atenció a l'associat es tractaran aquells temes d'àmbit general pels associats, com ara assistencials, econonomicofinancers, recursos humans i relacions laborals, i altres més específics com els vinculats a la Fundació Unió (assessorament, formació, estudis i recerca). Presencialment, per telèfon o e-mail, des de l'Oficina d'atenció a l'associat es pretén donar resposta a consultes, recollir suggeriments i tractar els possibles desconforts.
 
La responsable de l'Oficina d'atenció a l'associat és Vanessa Massó (vanessamasso@uch.cat / 93 552 92 08).

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 30/05/2025