US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

Més de 80 directors de comunicació al Plenari sobre comunicació corporativa i periodisme després de Twitter

Més de 80 directors de comunicació al Plenari sobre comunicació corporativa i periodisme després de Twitter
Diumenge 16/07/2017

Inauguració Plenari Comunicació Internet ha revolucionat per complert el món de la comunicació corporativa i el periodisme. Actualment, organitzacions, mitjans de comunicació i professionals s'estan adaptant a una nova realitat tecnològica i social. Per parlar d'aquests temes, analitzar el present i tractar de de trobar com pot confluir la tasca dels departaments de comunicació i de les redaccions periodístiques, La Unió va reunir el passat 13 de juliol Albert Sáez, director adjunt d'El Periódico i autor del llibre El periodisme després de Twitter. Notes per repensar l'ofici; Eduard Pujol, director de RAC1; Georgina Ferri, sotsdirectora de l'Ara i impulsora dels continguts digitals; Toni Piqué, cap de projectes d'El Nacional, i Xavier Francàs, director de comunicació de l'Hospital Clínic de Barcelona i membre del consell tècnic assessor de comunicació de La Unió.

Durant la inauguració de la sessió, el president de La Unió Enric Mangas, va destacar la importància d'aproximar la realitat comunicativa de les organitzacions sanitàries i socials i del periodisme actual per trobar punts de confluència i generar complicitats des de l'honestedat i el rigor.

Per ampliar la informació, podeu consultar la newsletter de la sessió, que recull un resum de les intervencions a l'acte, així com les presentacions que van fer els ponents.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 25/04/2025