US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

RSC i innovació, les claus en el model d'èxit de KH7 Lloreda

RSC i innovació, les claus en el model d'èxit de KH7 Lloreda
Dijous 19/01/2017

IMG 2054 KH7 Lloreda, una empresa familiar amb més de 50 anys d'experiència, és un clar exemple en l'aposta per la Responsabilitat Social Corporativa. El president de l'entitat Josep Maria Lloreda va explicar la importància de implicació de l'empresa amb la RSC i amb la innovació per aconseguir l'èxit empresarial. Lloreda va afirmar que “a vegades no ens qüestionem què volem per a la nostra empresa i això s'hauria de fer sempre. Ens hem de preguntar on volem anar i què volem fer” en el sentit de marcar objectius clars. A més a més, va fer èmfasi en la importància de la motivació entre els treballadors perquè  el projecte empresarial funcioni qualitativament i amb resultats. (Recupera el vídeo aquí)

 

"Una persona motivada no té límits"

Lloreda també va destacar els exemples d'accions de responsabilitat a l'entitat. El president va remarcar la importància de confiar en la gestió del temps individual i la potenció de conciliar la vida personal i laboral subratllant la importància de trobar l'equilibri. En aquest sentit, va ressaltar com a exemple El Niu, la guardaria de l'empresa. “Un servei que ha estat tot un èxit”, va assegurar. A més a més, també va afegir que aposten pel treball en equip. (Recupera el vídeo aquí) A tall d'exemple, va explicar que el Pla Estratègic de l'empresa ha estat fet “entre tots. Amb més o menys intensitat, però tothom hi ha col·laborat. D'aquesta forma impliquem a tots els treballadors”. (Recupera el vídeo aquí). Una empresa que aposta també per la innovació marcant com a objectiu que el producte no passi per les mans de cap treballador. De fet, “ningú toca res amb les mans a nivell operatiu”, va reblar i afegint que s'aposta pel producte i tecnologia de proximitat "totes les tecnologies utilitzades per l'empres són fetes a casa nostra, ja que es pensa amb l'entorn més proper a l'empresa"

IMG 2046 En l'àmbit corporatiu, va donar especial importància a la comunicació interna. “S'ha de comunicar de dalt a baix perquè tothom sàpiga el que es pretén i es fa a l'empresa. I és que les persones són les que fan l'empresa. Quan més es consulti a les persones millor serà l'empresa”. “Hem passat de ser una marca industrial a una marca que enamora”, va dir Lloreda. Sobre aquest aspecte va mostrar de forma gràfica els últims materials publicitaris i promocionals que assenyalen especialment la vinculació emocional amb el producte i no tant la racional.

Per últim, Josep Ma. Lloreda va detallar els valors de l'empresa. “ No els pot decidir només el Director General, sinó la gent de la companyia” va  dir. En concret, els valors de KH7 Lloreda va explicar que són la feina ben feta, el treball en equip, la innovació i el compromís. A més, també va vincular el compromís de l'empresa amb iniciatives de caire social, tant en el món de l'esport com en el de la cultura, ja sigui esponsoritzant esportistes o apostant per la recerca, com ara amb el Coixí Intel·ligent d'Isidre Esteve, el pilot de ral·li català.

Trobareu el document adjunt de la presentació que va realitzar Josep Maria Lloreda. També podeu escoltar la seva conferència a través d'aquest vídeo:

Captura video KH7 Lloreda

 

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 09/05/2025