US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

Servei per gestionar el cobrament de reclamacions i denúncies d’expedients rebutjats

Servei per gestionar el cobrament de reclamacions i denúncies d’expedients rebutjats
Divendres 20/06/2014

Des de fa més de 15 anys, la Fundació Unió té un acord amb COFUGESCO, que ofereix el servei de la gestió de seguiment i cobrament de les factures a companyies d'assegurança en concepte d'assistència sanitària derivada d'accidents de trànsit, dins del marc del Conveni UNESPA, amb el doble objectiu de minimitzar els costos i donar la màxima eficàcia que tots els mecanismes del Conveni permeten. Actualment, es treballa amb 5 entitats.

Malgrat que el sistema CAS ha facilitat i agilitzat els cobraments i que el 90% dels casos s'abonen sense cap incidència, hem detectat que hi ha casos que queden aturats perquè són rebutjats o per desacord amb les companyies asseguradores, i que han de ser gestionats amb agilitat i eficiència per evitar el seu endarreriment o que al final es qualifiquin com “de dubtós cobrament”.

Per això, us presentem el servei, conjuntament amb COFUGESCO, per gestionar el cobrament de les reclamacions o denúncies dels expedients que per alguna raó han causat o bé rebuig en el comunicat d'assistència o factura/es o bé alguna incidència per la qual no s'ha realitzat el cobrament de les prestacions produïdes, fins esgotar tots els recursos que ofereix el Conveni i, en darrera instància, tramitar la presentació del cas a la Subcomissió. Aquesta proposta va dirigida a les entitats sanitàries que ja tramiten els sinistres de trànsit a través del sistema de facturació electrònica CAS_TIREA.

Per a més informació, podeu contactar amb Vanessa Massó.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 30/05/2025