US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

Sessió tècnica de La Unió sobre La logística de productes farmacèutics en els centres Blauclínic

Sessió tècnica de La Unió sobre La logística de productes farmacèutics en els centres Blauclínic
Del 16/03/2010 al 31/12/2099

sessió blauclínic Roser Fernández, directora general de La Unió, va posar èmfasi en l'aportació de les organitzacions a la innovació en gestió i en l'optimització de recursos en un escenari econòmic com l'actual. El partenariat entre les entitats sanitàries i socials i les empreses de béns i serveis és clau per adaptar i estendre sistèmicament innovacions en gestió en l'àmbit de l'atenció a les persones i en la sostenibilitat de les empreses.

L'objectiu de la sessió era compartir el procés d'implantació i resultats d'un cas pràctic en l'àmbit de la gestió integrada de subministrament i logística de productes farmacèutics del partenariat Centres Blauclínic i Farmaegara, S.L. amb la finalitat d'obtenir un ràpid i òptim servei, acompanyat d'una reducció de costos d'adquisició de productes farmacèutics.

En la primera part, Josep Ganduxé, director general dels Centres Blauclínic, va explicar la seva experiència: els objectius de col·laboració, fonamentalment aconseguir estalvi econòmic, optimitzar espai dedicat a magatzem, i els requeriments necessaris per entrar en un projecte d'aquest tipus, juntament amb els punts febles o perills si no es gestiona bé la col·laboració. Una dada demostrativa: l'estalvi econòmic previst per un any permetria cobrir el diferencials de l'increment previst de l'IVA.

La segona part, va anar a càrrec de Pere Feliu, director general de Farmaegara SL, qui va fer una breu explicació de l'empresa. Tot seguit, Javier Alcalá Torres , director de desenvolupament de negociació va fer una breu explicació de l'aportació que Farmaegara incorpora en l'àmbit del subministrament i logística de productes farmacèutics, remarcant logística com a suma del preu, del finançament i d'una bona gestió de l'estoc.

Finalment, Pere Feliu va agafar de nou la paraula per explicar la valoració que els ha fet un bufet d'advocats en relació als models d'adaptació possibles per a les entitats sotmeses a la Llei de Contractació Pública.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 30/05/2025