USO DE COOKIES
Utilizamos cookies necesarias de sistema para el correcto funcionamiento de la web y cookies opcionales de Google Analytics para obtener estadísticas de visita.
 +info

Configuración cookies

  • Necesarias

    Las cookies necesarias son absolutamente esenciales para que el sitio web funcione correctamente. Esta categoría sólo incluye galletas que garantizan funcionalidades básicas y funciones de seguridad del sitio web. Estas cookies no almacenan información personal.

    NombreProveedorPropiedadFinalidadCaducidad+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropia Proveer protección antispam con el servicio reCaptcha6 meses
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropia Usada para confirmar que el usuario ha confirmado/rechazado las cookies (y qué tipos acepta)1 año
    CMS_UCH_2013uch.catPropia Cookie técnica: cookie de sesión PHP. Guarda el id de sesión de usuario.al terminar la sesión

  • Análisis

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitantes amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NombreProveedorPropiedadFinalidadCaducidad+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercerosCookie de análisis o medición: Tracking por parte de google por google analytics1 minuto
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercerosCookie de análisis o medición: Identifica a los usuarios y proporciona información sobre cómo los usuarios encuentran la página web y cómo la utilizan para realización de Informes estadísticos2 años

ConfigurarRechazar todasAceptar todas

Personas, organizaciones y logística

Personas, organizaciones y logística

“Si tens un bon líder, els resultats són millors”, afirmava Sthephen J. Swensen, responsable d'organització i lideratge del Grup Mayo dels Estats Units en el marc del MIHealth Fòrum, celebrat recentment a Barcelona. En aquesta línia, es mostrava convençut que el retorn de la inversió en les persones sempre és alt per a les organitzacions.

No es pot innovar si no es genera un clima de confiança des de les organitzacions que permeti aflorar la creativitat de les persones. En aquest sentit, Richard O. Davis, president del Sibley Memorial Hospital, Johns Hopkins Medicine, explicava la seva experiència com a gestor. Preocupat per la millora de la seguretat del pacient, en la seva organització s'interessava per conèixer els problemes dels seus professionals allà on es produïa l'activitat, realitzant la pregunta “com podem fer mal al pròxim malalt?”, amb la qual els convidava a parlar-ne i a crear el clima de confiança necessari per fer possible aprendre dels errors.

Una setmana després del MIHealth, Ana Maiques, cofundadora de la companyia Starlab i Neuroelectrics, tornava a enlluernar l'auditori, ara el de la XXX Reunió del Cercle d'Economia, un públic d'empresaris, polítics, acadèmics i analistes econòmics. A banda de mostrar alguns dels productes que han desenvolupat, deixava en l'atmosfera el seu abecedari de l'èxit a partir de l'esforç: V de visió, E d'execució i P de passió.

Bons exemples d'innovacions útils per a les persones, liderades per professionals que encomanen entusiasme i desenvolupades en organitzacions que apleguen coneixement, acció i capacitat de revisar-ho tot de dalt a baix. Són moments de canvi que es presten a no oblidar aquella cita, també reproduïda en una de les ponències al MIHealth, que deia "When the rate of change outside exceeds the rate of change inside, the end is insight."


1 Comentarios
Comentarios
Per completar...us recomano la lectura "Change leader, change thyself " Mckinsey Quarterly del març de 2014 escrit per Nate Boaz i Erica Ariel Fox. preteixen de la reflexió de Leo Tolstoy, el novel · lista rus, que va escriure la cèlebre frase: "Tothom
pensa en canviar el món, però ningú pensa en canviar-se a si mateix. ". Le reflexió de Tolstoy és un punt de partida útil per a qualsevol executiu que s'encarrega de promoure i executar el canvi organitzatiu. Els autors recomanen que per avançar en la pràctica de lideratge i transformació cultural, el canvi organitzacional és inseparable al canvi individual. En poques paraules, els esforços de canvi sovint fallen perquè els individus passen per alt la necessitat de fer canvis fonamentals en si mateixos. Acaben l'article fem èmfasi a la necessitat d'integrar la mirada en dins i la mirada a fora per dur a terme amb èxit les accions a llarg termini i de llarg impacte organitzatiu.
04/06/2014
MªEmília Gil i Girbau

Deja tu comentario
Notificación vía correo electrónico de los nuevos comentarios
La Unió se reserva la no publicación de los comentarios que por su contenido no respeten las normas básicas de educación, civismo y diálogo.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Fecha última actualización: 25/04/2025