Vigència de l'oferta: 02/04/2025 - 02/05/2025
Dades de l'entitat
Entitat: Fundació Orienta
Centre de treball: Oficines Centrals
Població: Sant Boi de Llobregat
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: PERSONAL ADMINISTRATIU – DEPARTAMENT SISTEMES D’INFORMACIÓ I INFORMÀTICA
Funcions i tasques principals:
- Suport en el disseny i desenvolupament d’informes i quadres de comandament emprant eines de reporting.
- Extreure, elaborar i reportar les dades periòdiques requerides pel CatSalut.
- Explotació de dades i acompliment de dades requerides pel CatSalut: Dades assistencials, administratives i de gestió.
- Introducció dades registre CRS.
- Participar en els projectes tecnològics i d’aplicacions informàtiques que li encomani el seu o la seva cap.
- Donar suport a les tasques administratives del Departament d’Informàtica.
Altres dades d'interès
:Fundació Orienta és una institució monogràfica en salut mental infantil juvenil. Està adscrita al conveni SISCAT (III Conveni Col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental concertats amb el Servei Català de la Salut).
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: Laboral indefinit (període de prova).
Jornada: Completa 36 h setmanals i 1.620 h anuals.
Horari/Torn: De dilluns a divendres.
Retribució bruta anual: 29.933€ bruts anuals aproximats.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
CFGS (Cicle formatiu de Grau Superior) en Administració o estudis similars o experiència.
Formació complementària: Es valorarà:
- Coneixement del sector sanitari.
- Formació en sistemes d’informació, programació i tractament de dades i seguretat de la informació.
Idiomes:
Domini del català i castellà escrit.
Ofimàtica:
- ACTIC Nivell Mitjà.
- Coneixements avançats de la plataforma Microsoft 365: Excel PowerBI, Access, power Automate, Teams, PowerApps, Sharepoint.
Es valorarà:
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar el curriculum vitae per correu electrònic, indicant la referència ADM3-2025.