Vigència de l'oferta: 16/04/2025 - 16/05/2025
Dades de l'entitat
Entitat: Fundació Orienta
Centre de treball: Hospital de Dia Collblanc
Població: L’Hospitalet de Llobregat
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: ATENCIÓ A LA CIUTADANIA
Funcions i tasques principals:
- Atenció telefònica i presencial: recepció i derivació de trucades i missatges, atenció a persones usuàries, familiars, seguint els criteris de l’entitat.
- Introducció de dades i seguiment en el programa informàtic: consulta i registre visites diàries.
- Elaboració, tramitació, arxiu i digitalització de documentació del centre.
- Notificacions incidències càtering.
- Compliment de les normes de seguretat i salut de l’empresa.
- Col·laboració en l’assoliment dels objectius de contracte amb el Servei Català de la Salut.
- Seguir les normes de confidencialitat i protecció de dades de l’entitat d’acord amb la normativa vigent.
Altres dades d'interès
:Fundació Orienta és una institució monogràfica en salut mental infantil juvenil. Està adscrita al conveni SISCAT (III Conveni Col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental concertats amb el Servei Català de la Salut).
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: Laboral temporal 2 mesos (7 de juliol al 5 de setembre).
Data d'incorporació prevista: Juliol 2025.
Jornada: Completa 36 h setmanals i 1.620 h anuals.
Horari/Torn: De dilluns a divendres.
Retribució bruta anual: 21.811€ bruts anuals aproximats.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Estar en possessió de CFGM (Cicle formatiu de Grau Mig) en Administració.
Formació complementària:
- Formació en atenció al públic i telefònica.
Es valorarà:
- Formació en gestió del temps i documentació sanitària o similar.
Ofimàtica:
- Experiència en Office (Word, Excel, Outlook, Teams).
Altres requisits
: Es valorarà:
- Capacitat i aptitud per treballar en equip.
- Compromís i responsabilitat en el treball.
- Persona autònoma, organitzada i proactiva.
- Carnet de conduir.
Experiència laboral:
- Experiència en atenció al públic i telefònica.
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar el curriculum vitae per correu electrònic, indicant la referència ADM6-2025.