Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: DIRECTOR/A DE GESTIÓ DE PACIENTS I SUPORT ASSISTENCIAL
Funcions i tasques principals:Lloc de treball:
En dependència de la Direcció Assistencial del Consorci Sanitari de Terrassa (CST), la persona s’incorporarà com a Director/a de Gestió de Pacients i Suport Assistencial.
Funcions:
La persona seleccionada serà responsable de garantir la comunicació entre els pacients i l’entitat, assegurant-se que hi hagi canals adequats per conèixer el grau de satisfacció dels pacients amb els serveis sanitaris.
Es responsabilitzarà de liderar i supervisar els processos administratius per la gestió de l’activitat; liderarà l’equip administratiu assistencial i planificarà, organitzarà i distribuirà les tasques del mateix; gestionarà les tasques vinculades a la contractació i desenvolupament de recursos humans; reportarà directament a direcció i s’ocuparà de garantir la implementació de les línies estratègiques del CST.
Altres dades d'interès
:
El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) és una entitat sanitària pública orientada a l’assistència integral a la ciutadania i pertanyent al Sistema Integral de Salut de Catalunya (SISCAT), que dona servei a la seva població de referència dels municipis de Terrassa, Rubí, Matadepera i Castellbisbal.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Diplomatura, grau o equivalent en l’àmbit de les ciències socials i/o ciències de salut.
Formació complementària: Es valorarà:
- Màster en Gestió Sanitària o similar.
Idiomes:
Coneixement parlat i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
Ofimàtica:
- Coneixement avançat de paquet office (excel, word, powerpoint, Outlook).
Altres requisits
:
- Capacitat d’orientació a l'usuari i l’equitat.
- Tenir nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre dels estats membres de la Unió Europea, o d’estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits a la Unió Europea i ratificats per l’Estat Espanyol, els sigui aplicable la lliure circulació de persones treballadores; en els termes que aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea.
- Compliment al que s’estableix legalment en matèria d’incompatibilitats en el cas que presti serveis en un altre lloc de treball públic o privat (Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats de Catalunya).
Competències professionals:
- Gestió de processos.
- Planificació i coordinació.
- Gestió de l’equip.
- Comunicació efectiva.
- Atenció al públic.
- Gestió de la informació.
- Avaluació de qualitat.
- Gestió de reclamacions.
- Respecte pels drets i deures dels usuaris.
- Responsabilitat social.
- Empatia i habilitats socials.
- Coordinació institucional.
- Coneixement dels processos sanitaris.
Presentació de candidatures:
Les persones interessades hauran de fer arribar a la Direcció de Humans i Gestió de Persones del CST per mitjà de correu electrònic tramès a l’adreça talent@cst.cat, indicant la Ref: MED 510 i el seu currículum vitae actualitzat, en el qual hi figuri per separat la informació relativa als següents apartats:
- Dades personals (que incloguin adreça de correu electrònic i telèfon de contacte).
- Mèrits acadèmics (separant formació reglada i formació complementària).
- Mèrits professionals (activitat assistencial realitzada).
A les persones candidates que siguin admeses se’ls podrà requerir en qualsevol moment de la convocatòria la presentació de documentació original o còpia autèntica.
Experiència laboral:
- Experiència en la coordinació d’equips d’assistència integral i de qualitat.
- Experiència en gestió d’equips.