Vigència de l'oferta: 16/06/2025 - 15/07/2025
Dades de l'entitat
Entitat: Consorci Sanitari de Terrassa
Centre de treball: Consorci Sanitari de Terrassa (CST)
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: COORDINACIÓ ATENCIÓ INTERMÈDIA
Funcions i tasques principals:
- Gestió de Persones: Organitzar i comunicar el personal, optimitzar recursos, garantir competències i facilitar la integració.
- Gestió Clínica: Detectar necessitats de salut, garantir qualitat i seguretat, gestionar recursos, implementar protocols i millores assistencials.
- Formació, Docència i Recerca: Planificar formació, promoure la contínua, recolzar pràctiques i projectes de recerca.
- Gestió Directiva: Col·laborar amb la direcció, comunicar decisions i informar sobre l’estat de l’àrea.
Altres dades d'interès
:
El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) és una entitat sanitària pública orientada a l’assistència integral a la ciutadania i pertanyent al Sistema Integral de Salut de Catalunya (SISCAT), que dona servei a la seva població de referència dels municipis de Terrassa, Rubí, Matadepera i Castellbisbal.
Condicions econòmiques i laborals
Jornada: Completa.
Retribució bruta anual: Segons III conveni SISCAT.
Altres beneficis no monetaris:
- Accés al sistema de desenvolupament professional.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Grau d’Infermeria o equivalent en anteriors sistemes educatius.
Formació complementària: Es valorarà:
Idiomes:
Coneixement parlat i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
Altres requisits
:
- Tenir nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre dels estats membres de la Unió Europea, o d’estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits a la Unió Europea i ratificats per l’Estat Espanyol, els sigui aplicable la lliure circulació de persones treballadores; en els termes que aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea.
- En el cas de persones ciutadanes de països diferents als que formen part de la Unió Europea, hauran d’aportar el permís de treball i residència d’acord amb la normativa vigent així com la resta d’autoritzacions específiques que li afectin segons el cas.
- Compliment al que s’estableix legalment en matèria d’incompatibilitats en el cas que presti serveis en un altre lloc de treball públic o privat (Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats de Catalunya).
Competències professionals:
- Lideratge i desenvolupament de persones.
- Organització, planificació i gestió del canvi.
- Orientació a resultats i iniciativa.
- Autogestió emocional i autocontrol.
- Flexibilitat i adaptabilitat.
- Habilitats de comunicació i relacions interpersonals.
- Integritat i ètica professional.
Presentació de candidatures:
Les persones interessades hauran de fer arribar a la Direcció de Humans i Gestió de Persones del CST per mitjà de correu electrònic tramès a l’adreça talent@cst.cat, indicant la Ref: MED 519 i el seu currículum vitae actualitzat, en el qual hi figuri per separat la informació relativa als següents apartats:
- Dades personals (que incloguin adreça de correu electrònic i telèfon de contacte).
- Mèrits acadèmics (separant formació reglada i formació complementària).
- Mèrits professionals (activitat assistencial realitzada).
El termini de presentació de candidatures romandrà obert fins al 15 de juliol del 2025.
Experiència laboral:
- Acreditar una experiència mínima de 5 anys en assistència en hospitalització.
Es valorarà:
- Experiència en gestió d’equips.
- Experiència en tasques de coordinació.
- Experiència en Medicina Interna.
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar el curriculum vitae per correu electrònic, indicant la referència MED 519.