USO DE COOKIES
Utilizamos cookies necesarias de sistema para el correcto funcionamiento de la web y cookies opcionales de Google Analytics para obtener estadísticas de visita.
 +info

Configuración cookies

  • Necesarias

    Las cookies necesarias son absolutamente esenciales para que el sitio web funcione correctamente. Esta categoría sólo incluye galletas que garantizan funcionalidades básicas y funciones de seguridad del sitio web. Estas cookies no almacenan información personal.

    NombreProveedorPropiedadFinalidadCaducidad+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropia Proveer protección antispam con el servicio reCaptcha6 meses
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropia Usada para confirmar que el usuario ha confirmado/rechazado las cookies (y qué tipos acepta)1 año
    CMS_UCH_2013uch.catPropia Cookie técnica: cookie de sesión PHP. Guarda el id de sesión de usuario.al terminar la sesión

  • Análisis

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitantes amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NombreProveedorPropiedadFinalidadCaducidad+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercerosCookie de análisis o medición: Tracking por parte de google por google analytics1 minuto
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercerosCookie de análisis o medición: Identifica a los usuarios y proporciona información sobre cómo los usuarios encuentran la página web y cómo la utilizan para realización de Informes estadísticos2 años

ConfigurarRechazar todasAceptar todas

Més de 80 directors de comunicació al Plenari sobre comunicació corporativa i periodisme després de Twitter

Més de 80 directors de comunicació al Plenari sobre comunicació corporativa i periodisme després de Twitter
Domingo 16/07/2017

Internet ha revolucionat per complert el món de la comunicació corporativa i el periodisme. Actualment, organitzacions, mitjans de comunicació i professionals s'estan adaptant a una nova realitat tecnològica i social. Per parlar d'aquests temes, analitzar el present i tractar de de trobar com pot confluir la tasca dels departaments de comunicació i de les redaccions periodístiques, La Unió va reunir el passat 13 de juliol Albert Sáez, director adjunt d'El Periódico i autor del llibre El periodisme després de Twitter. Notes per repensar l'ofici; Eduard Pujol, director de RAC1; Georgina Ferri, sotsdirectora de l'Ara i impulsora dels continguts digitals; Toni Piqué, cap de projectes d'El Nacional, i Xavier Francàs, director de comunicació de l'Hospital Clínic de Barcelona i membre del consell tècnic assessor de comunicació de La Unió.

Durant la inauguració de la sessió, el president de La Unió Enric Mangas, va destacar la importància d'aproximar la realitat comunicativa de les organitzacions sanitàries i socials i del periodisme actual per trobar punts de confluència i generar complicitats des de l'honestedat i el rigor.

Per ampliar la informació, podeu consultar la newsletter de la sessió, que recull un resum de les intervencions a l'acte, així com les presentacions que van fer els ponents.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Fecha última actualización: 30/04/2025