La missió d'aquest lloc de treball serà impulsar, promoure i coordinar la gestió i el desplegament, sostenible i solvent, de la cartera de serveis de la Fundació Unió per a la generació de coneixement orientat a la gestió aplicada.
Competències i habilitats del lloc de treball:
Visió estratègica des de l’anàlisi prospectiva i l’escolta activa a la realitat i a les necessitats dels associats i del sector salut i social.
Capacitat d’interlocució institucional, confidencialitat i confiança.
Empatia en les relacions professionals i personals.
Capacitat d’activació de recursos, de planificació i organització del treball, i de coordinació de projectes garantint que els rols dels membres dels equips de treball estan ben definits, comunicats i connectats, de forma que es maximitzi l’aportació de valor
Capacitat d’autogestió i ús de les eines bàsiques de direcció i seguiment de projectes.
Ordinador i telèfon mòbil
Carnet de conduir: tipus B I vehicle propi
Disponibilitat per viatjar
Coneixement i Experiència del sistema i del sector de salut i social.