Boi Ruiz, nou president de la patronal del sector sanitari concertat

Del 21/12/2007 al 22/12/2007

Subtitueix en el càrrec l'empresari Feliu Sucarrats, president de La Unió des del 2001

El Dr. Boi Ruiz i Garcia , fins ara director general de La Unió Catalana d'Hospitals ( La Unió ), ha estat nomenat president de l'entitat, després de ser escollit per la Junta Directiva i ratificat en el càrrec per l'Assemblea General de membres. El Dr. Ruiz substitueix l'empresari Feliu Sucarrats , president de La Unió des de 2001.

La Unió té previst designar un nou director general per substituir el Dr. Boi Ruiz a començament del 2008.

Nascut a Barcelona l'any 1954, Boi Ruiz és doctor en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona i diplomat en Gestió Hospitalària per l'Escuela de Alta Dirección y Administración de Barcelona (EADA).

A més d'una llarga i consolidada experiència clínica hospitalària en l'especialitat de cirurgia ortopèdica i traumatologia així com en gestió hospitalària, el Dr. Ruiz ha dirigit projectes de consultoria nacional i internacional i ha estat l'autor de múltiples articles i estudis sobre sanitat i atenció a la dependència.

A més d'exercir com a director general de La Unió des de 1994, Boi Ruiz és vocal de la Junta Directiva del Foment del Treball Nacional i vocal en representació del sector empresarial en el Consell de Direcció del CatSalut i en diferents instàncies de l'administració sanitària. A més a més, és membre de diferents patronats de fundacions privades i socials catalanes.

Actualment, Boi Ruiz també està vinculat al món acadèmic com a professor col·laborador en formació de pregrau i postgrau d'economia de la salut i gestió empresarial sanitària en diferents centres acadèmics.

La Unió és una associació empresarial d'entitats sanitàries i socials que tenen com a element comú la prestació de serveis sanitaris i socials als ciutadans, posant a la seva disposició els recursos patrimonials, humans i tecnològics per tal de garantir una assistència de màxima qualitat i eficiència. Aquestes entitats defensen un model sanitari i social públic participat per la societat civil sobre la base de l'autonomia de gestió empresarial. Actualment, La Unió està formada per gairebé 100 entitats que donen feina a uns 40.000 treballadors.

IHF Member 2022Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdica Acreditada. Veure més informació DNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 09/08/2022