US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

El cas de l’Hospital de Campdevànol

El cas de l’Hospital de Campdevànol

joan grané Joan Grané, gerent de l'Hospital de Campdevànol, va basar la seva ponència en l'evolució de la comunicació interna i externa del centre i en la seva experiència en aquest àmbit.

Grané va explicar que l'any 2006 es va fer la primera enquesta de clima laboral per mesurar la percepció de les persones contractades per l'Hospital amb relació a la seva organització. Dels resultats obtinguts, es va fer palesa la necessitat de millorar la comunicació interna del centre i es va posar en marxa un Pla de Comunicació.

Amb relació al desenvolupament d'aquest pla, el gerent de l'Hospital de Campdevànol va assenyalar que, com a punt de partida, es van fer entrevistes a tots els nivells de la institució (personal, direcció, sindicats, etc.). Tot seguit, es va constituir l'equip de comunicació que té la funció principal de millorar les eines de comunicació existents i participar en la proposta i creació de nous canals comunicatius.

Joan Grané va fer menció a algunes eines de comunicació interna de l'Hospital de Campdevànol, com la Intranet, la revista del centre o la memòria corporativa. També va apuntar com a acció comunicativa recent (març 2012) l'elaboració d'un Manual de Comunicació de Crisi.

Arran del seguit d'accions de comunicació desenvolupades, el doctor Grané va explicar que l'enquesta de clima laboral que es va fer l'any 2010 va obtenir uns resultats molt millors que l'any 2006.

Joan Grané va fer èmfasi en l'increment de les accions comunicatives que ha dut a terme l'Hospital, malgrat la difícil situació que està vivint el sector salut. En aquest sentit, va explicar l'adopció d'una estratègia reactiva de cara als mitjans de comunicació, a partir de la difusió de notícies positives (l'aliança estratègia el Triangle del Senglar, els Premis TOP20, etc.) i el fet de centrar l'atenció en reforçar la comunicació interna.

Finalment, el gerent de l'Hospital de Campdevànol va resumir les lliçons apreses aquests anys en l'àmbit de la comunicació, afirmant que es tracta d'un procés estratègic per a l'Hospital, garant de satisfacció interna i un instrument essencial per a ser una institució oberta i propera.

Podeu accedir a la presentació de Joan Grané, gerent de l'Hospital de Campdevànol.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 13/05/2025