US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

La reputació racional i emocional en la gestió de la reputació corporativa

La reputació racional i emocional en la gestió de la reputació corporativa

antonio fuertes Antonio Fuertes, responsable de reputació corporativa a Gas Natural, va explicar com l'entitat gestiona la reputació i responsabilitat corporatives.

Fuertes va iniciar la seva intervenció fent referència als compromisos en els quals se centra la política de Responsabilitat Corporativa de la companyia. És a dir, el conjunt d'accions desenvolupades per establir relacions de confiança amb els seus grups d'interès i satisfer de forma coherent i equilibrada les seves expectatives. Aquests compromisos –va indicar- són: l'orientació al client, el compromís amb els resultats, el medi ambient, l'interès per les persones, la seguretat i la salut, el compromís amb la societat i la integritat.

El responsable de reputació corporativa a Gas Natural va assenyalar que l'orientació al client se situa en el centre de les decisions que es prenen en l'empresa i que aquest factor es gestiona a partir d'una oferta adaptada al client.

Amb relació al compromís de la companyia amb la societat, Antonio Fuertes va exposar algunes de les iniciatives dutes a terme en diferents països, com Energía Social (a Colòmbia), Cuartel V (Argentina) o Barrios Carenciados (Nicaragua).

Pel que fa a la gestió de la reputació corporativa, Fuertes va explicar que s'utilitza el model Rep Track, el qual proporciona informació sistemàtica sobre la reputació de l'empresa. El Rep Track es basa en 26 criteris i es divideix en el Rep Tarck Pulse, el qual medeix la reputació emocional, i el Rep Track Index, centrat en una anàlisi racional de la reputació en funció de 7 dimensions i dels seus atributs. També va remarcar que la gestió dels riscos reputacionals garanteix la creació de valor a llarg termini.

Finalment, sobre la utilització que fa l'empresa de les xarxes socials, va indicar que el seu model està basat en la notorietat (“quant” es parla d'algú a la Xarxa) i en la notabilitat (“com” es parla d'algú). A partir d'aquests conceptes -va afegir- s'estableix un model de gestió dels diferents espais d'Internet (xarxa multimèdia, social, etc.).

Podeu consultar la presentació d'Antonio Fuertes, responsable de reputació corporativa a Gas Natural.

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 13/05/2025