Vigència de l'oferta: 27/06/2025 - 31/07/2025
Dades de l'entitat
Entitat: Consorci Sanitari de Terrassa
Centre de treball: CAP Sant Llàtzer
Població: Terrassa
Perfil del lloc de treball
Lloc de treball: Sotsdirecció de Centre d’Atenció
Funcions i tasques principals:
- Tenir cura de la direcció i coordinació general de l’activitat assistencial del CAP.
- Representar el CAP en el Comitè de Direcció d’Atenció Primària del CST, del qual en forma part com a membre permanent.
- Elaborar anualment el conjunt d’objectius assistencials del centre en coordinació amb la Direcció d’Atenció Primària, així com executar els plans d’acció i intervencions per assolir els objectius i fer seguiment i avaluació dels mateixos.
- Gestionar el col·lectiu de professionals adscrit al seu centre, el qual caldrà tenir informat dels projectes i objectius del CST, de la Direcció d’Atenció Primària i del propi centre, per tal d’assolir-los.
- Avaluar l’acompliment i fer el seguiment dels objectius del Catsalut i del centre d’acord amb els criteris establerts per la Direcció d’Atenció Primària.
- Participar activament en els programes i projectes que es determinin per a l’àmbit d’atenció primària d’acord amb la Direcció.
- Representar el CAP davant els agents socials externs, de manera coordinada amb la Direcció d’Atenció Primària.
- Dirigir i programar les sessions clíniques periòdiques al CAP.
- Gestionar els mecanismes de coordinació amb els altres centres i dispositius assistencials del CST, d’acord amb els criteris de la Direcció d’Atenció Primària.
- Participar periòdicament en les reunions amb les representacions legals dels treballadors i que puguin afectar al seu àmbit.
- Promoure la participació de les persones professionals del CAP en tota mena d’iniciatives científiques i de divulgació assistencial, així com tenir cura de la seva difusió en actes realitzats en d’altres centres i institucions sanitàries per transmetre el coneixement generat i desenvolupat en el CST envers el conjunt del sector sanitari.
Altres dades d'interès
:
El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) és una entitat sanitària pública orientada a l’assistència integral a la ciutadania i pertanyent al Sistema Integral de Salut de Catalunya (SISCAT), que dona servei a la seva població de referència dels municipis de Terrassa, Rubí, Matadepera i Castellbisbal.
Condicions econòmiques i laborals
Tipus de contracte: De plaça vacant fins a la resolució mitjançant convocatòria d’Oferta Pública d’Ocupació.
Jornada: Completa.
Retribució bruta anual: Segons conveni SISCAT.
Perfil professional del candidat
Formació de base:
Diplomatura o Grau Universitari en Infermeria.
Formació complementària: Es valorarà:
- Disposar del títol d’especialista o en Infermeria Familiar i Comunitària.
- Competències i formació en matèria de lideratge, conducció d’equips, comunicació interpersonal i orientació a l’usuari.
Idiomes:
Coneixement parlat i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
Altres requisits
:
- Tenir nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre dels estats membres de la Unió Europea, o d’estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits a la Unió Europea i ratificats per l’Estat Espanyol, els sigui aplicable la lliure circulació de persones treballadores; en els termes que aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea.
- En el cas de persones ciutadanes de països diferents als que formen part de la Unió Europea, hauran d’aportar el permís de treball i residència d’acord amb la normativa vigent així com la resta d’autoritzacions específiques que li afectin segons el cas.
- Compliment al que s’estableix legalment en matèria d’incompatibilitats en el cas que presti serveis en un altre lloc de treball públic o privat (Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats de Catalunya).
- És imprescindible que el/la candidat/a seleccionat/da estigui col·legiat/da al Col·legi Oficial Infermeres i Infermers de Barcelona en el moment de la seva incorporació.
Competències professionals:
- Lideratge i direcció d’equips.
- Gestió i planificació estratègica.
- Comunicació interpersonal i institucional.
- Orientació a l’usuari i a la qualitat assistencial.
- Coneixement del sistema sanitari i del sector públic.
- Capacitat d’anàlisi i presa de decisions.
- Capacitat per promoure la recerca, la docència i la innovació.
- Flexibilitat i adaptació al canvi.
Presentació de candidatures:
Les persones interessades caldrà que envieu el vostre currículum vitae, indicant la Ref: 511 a l’adreça de correu talent@cst.cat, en el qual hi figuri per separat la informació relativa als següents apartats:
- Dades personals (que incloguin adreça de correu electrònic i telèfon de contacte).
- Títols de Grau Universitari i d’especialista o certificat de convalidació dels mateixos per part del Ministeri que habiliti a l’exercici dins el sector públic sanitari a l’Estat Espanyol
- Mèrits acadèmics (separant formació reglada i formació complementària).
- Mèrits professionals (activitat assistencial realitzada).
- Mèrits científics i d’investigació (publicacions, comunicacions a congressos, treball de recerca, formació, etc.).
Experiència laboral:
- Experiència acreditada com a professional d’Infermeria en Atenció Primària.
Es valorarà:
- Experiència com a personal d’infermeria en altres àmbits.
- Experiència en desenvolupament de tasques en gestió.
- Haver estat comandament o haver tingut al seu càrrec equips de treball en àmbit de l’atenció primària de salut i preferentment en institucions del sector públic.
- Mèrits professionals, acadèmics i de formació, recerca, docència i innovació degudament relacionats i acreditats en el currículum vitae.
Dades de contacte
Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar el curriculum vitae per correu electrònic, indicant la referència 511.