US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024uch.catPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_UCH_2013uch.catPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GHR57CGY9V2Google AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

Sotsdirecció de Centre d’Atenció - Ref. 511

Sotsdirecció de Centre d’Atenció - Ref. 511
Vigència de l'oferta: 27/06/2025 - 31/07/2025

Dades de l'entitat

Entitat: Consorci Sanitari de Terrassa
Centre de treball: CAP Sant Llàtzer
Població: Terrassa

Perfil del lloc de treball

Lloc de treball: Sotsdirecció de Centre d’Atenció
Funcions i tasques principals:
  • Tenir cura de la direcció i coordinació general de l’activitat assistencial del CAP.
  • Representar el CAP en el Comitè de Direcció d’Atenció Primària del CST, del qual en forma part com a membre permanent.
  • Elaborar anualment el conjunt d’objectius assistencials del centre en coordinació amb la Direcció d’Atenció Primària, així com executar els plans d’acció i intervencions per assolir els objectius i fer seguiment i avaluació dels mateixos.
  • Gestionar el col·lectiu de professionals adscrit al seu centre, el qual caldrà tenir informat dels projectes i objectius del CST, de la Direcció d’Atenció Primària i del propi centre, per tal d’assolir-los.
  • Avaluar l’acompliment i fer el seguiment dels objectius del Catsalut i del centre d’acord amb els criteris establerts per la Direcció d’Atenció Primària.
  • Participar activament en els programes i projectes que es determinin per a l’àmbit d’atenció primària d’acord amb la Direcció.
  • Representar el CAP davant els agents socials externs, de manera coordinada amb la Direcció d’Atenció Primària.
  • Dirigir i programar les sessions clíniques periòdiques al CAP.
  • Gestionar els mecanismes de coordinació amb els altres centres i dispositius assistencials del CST, d’acord amb els criteris de la Direcció d’Atenció Primària.
  • Participar periòdicament en les reunions amb les representacions legals dels treballadors i que puguin afectar al seu àmbit.
  • Promoure la participació de les persones professionals del CAP en tota mena d’iniciatives científiques i de divulgació assistencial, així com tenir cura de la seva difusió en actes realitzats en d’altres centres i institucions sanitàries per transmetre el coneixement generat i desenvolupat en el CST envers el conjunt del sector sanitari.
Altres dades d'interès :
El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) és una entitat sanitària pública orientada a l’assistència integral a la ciutadania i pertanyent al Sistema Integral de Salut de Catalunya (SISCAT), que dona servei a la seva població de referència dels municipis de Terrassa, Rubí, Matadepera i Castellbisbal.

Condicions econòmiques i laborals

Tipus de contracte: De plaça vacant fins a la resolució mitjançant convocatòria d’Oferta Pública d’Ocupació.
Jornada: Completa.
Retribució bruta anual: Segons conveni SISCAT.

Perfil professional del candidat

Formació de base:
Diplomatura o Grau Universitari en Infermeria.
Formació complementària:
Es valorarà:
  • Disposar del títol d’especialista o  en Infermeria Familiar i Comunitària.
  • Competències i formació en matèria de lideratge, conducció d’equips, comunicació interpersonal i orientació a l’usuari.
Idiomes:
Coneixement parlat i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
Altres requisits :
  • Tenir nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre dels estats membres de la Unió Europea, o d’estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits a la Unió Europea i ratificats per l’Estat Espanyol, els sigui aplicable la lliure circulació de persones treballadores; en els termes que aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea.   
  • En el cas de persones ciutadanes de països diferents als que formen part de la Unió Europea, hauran d’aportar el permís de treball i residència d’acord amb la normativa vigent així com la resta d’autoritzacions específiques que li afectin segons el cas.  
  • Compliment al que s’estableix legalment en matèria d’incompatibilitats en el cas que presti serveis en un altre lloc de treball públic o privat (Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats de Catalunya).
  • És imprescindible que el/la candidat/a seleccionat/da estigui col·legiat/da al Col·legi Oficial Infermeres i Infermers de Barcelona en el moment de la seva incorporació.

Competències professionals:

  • Lideratge i direcció d’equips.
  • Gestió i planificació estratègica.
  • Comunicació interpersonal i institucional.
  • Orientació a l’usuari i a la qualitat assistencial.
  • Coneixement del sistema sanitari i del sector públic.
  • Capacitat d’anàlisi i presa de decisions.
  • Capacitat per promoure la recerca, la docència i la innovació.
  • Flexibilitat i adaptació al canvi.

Presentació de candidatures:

Les persones interessades caldrà que envieu el vostre currículum vitae, indicant la Ref: 511 a l’adreça de correu talent@cst.cat, en el qual hi figuri per separat la informació relativa als següents apartats:  

  1. Dades personals (que incloguin adreça de correu electrònic i telèfon de contacte).
  2. Títols de Grau Universitari i d’especialista o certificat de convalidació dels mateixos per part del Ministeri que habiliti a l’exercici dins el sector públic sanitari a l’Estat Espanyol
  3. Mèrits acadèmics (separant formació reglada i formació complementària).
  4. Mèrits professionals (activitat assistencial realitzada).
  5. Mèrits científics i d’investigació (publicacions, comunicacions a congressos, treball de recerca, formació, etc.).
Experiència laboral:
  • Experiència acreditada com a professional d’Infermeria en Atenció Primària.
Es valorarà:
  • Experiència com a personal d’infermeria en altres àmbits.
  • Experiència en desenvolupament de tasques en gestió.
  • Haver estat comandament o haver tingut al seu càrrec equips de treball en àmbit de l’atenció primària de salut i preferentment en institucions del sector públic.
  • Mèrits professionals, acadèmics i de formació, recerca, docència i innovació degudament relacionats i acreditats en el currículum vitae.

Dades de contacte

Persona de contacte: Les persones interessades hauran d’enviar el curriculum vitae per correu electrònic, indicant la referència 511.
Correu electrònic: talent@cst.cat

Ens movem per les persones - Mirem al futur amb una mirada oberta

La Unió  València, 333 baixos - 08009 Barcelona (Barcelona)  Tel. 93 209 36 99
Creu de Sant JordiMemorial Josep trueta Web Mèdic Acreditat. Veure més
informacióDNV - Certificat del Sistema de Qualitat ISO9001Agenda 2030
Data última actualització: 02/07/2025