US DE COOKIES Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita. +info
Configuració cookies
Necessàries
Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.
Nom
Proveïdor
Propietat
Finalitat
Caducitat
+info
_GRECAPTCHA
google.com
Propia
Proveir protecció antispam amb el servei reCaptcha
6 mesos
cc_cookie_accept_2024
uch.cat
Propia
Usada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)
1 any
CMS_UCH_2013
uch.cat
Propia
Cookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.
al acabar la sessió
Anàlisi
Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.
Nom
Proveïdor
Propietat
Finalitat
Caducitat
+info
_ga
Google Analytics
De tercers
Cookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics
1 minut
_ga_GHR57CGY9V2
Google Analytics
De tercers
Cookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics
Decàleg del nou Reglament General de Protecció de Dades
Des del Codi Tipus de La Unió s'ha elaborat un decàleg en el qual es resumeixen els 10 punts clau del nou Reglament General de Protecció de Dades. Són els següents:
S'aplica a partir del 25 de maig de 2018.
Implica proactivitat i autogestió, ja no hi ha carta de mesures obligatòries.
Cal designar i comunicar un Delegat de Protecció de Dades (DPD), que haurà d'estar integrat a l'organització.
S'ha d'elaborar un Registre d'Activitats de Tractament.
És necessari fer una anàlisi de riscos, a partir del registre d'incidències, informes d'auditories, respostes a consultes fetes, etc.
Requereix definir mesures de seguretat, a partir de les actualment establertes.
Cal revisar i actualitzar els continguts de:
la informació als interessats i treballadors
els formularis per l'exercici dels drets dels interessats
els contractes d'encàrrec de tractament
les polítiques de privacitats al web
S'han de preveure mecanismes per detectar i comunicar les violacions de seguretat.
Cal planificar la realització de les avaluacions d'impacte pertinents.